Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

با چه تسلطی آفرین همتی

173,079 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Ali Emami 👊🏼👊🏾👊 ⚡️👑⚡️👊🏿👊🏻👊🏼 profil fotoğrafı
Ali Emami 👊🏼👊🏾👊 ⚡️👑⚡️👊🏿👊🏻👊🏼1 yıl önce

به عنوان کسی که انگلیسی رو به اندازه فارسی حرف میزنه باید بگم که این طرف کوچکترین فهمی از زبان انگلیسی نداره. در این مونولوگ فقط سعی میکنه که سریع حرف بزنه و این سرعت حرف زدن به طور کامل تمام قواعد زبان انگلیسی رو به گند کشیده. شنونده قادر نیست که بفهمه نقطه کجاست, کاما کجاست. اول و آخر جمله چه هست. بگذریم از تلفظ کثافت لغات. اینطور بگم که اگر کسی انگلیسی زبان به این گوش کنه نمیدونه این داره انگلیسی حرف میزنه یا چینی - بس کنید این دلقک بازی ها رو! خسته شدیم از دستتون!

آدم profil fotoğrafı
آدم1 yıl önce

تسلط همتی برای پاچه‌خوارا زیباست ولی پدر ایران رو درآورده

🌻 خورشید خانوم🌻 profil fotoğrafı
🌻 خورشید خانوم🌻1 yıl önce

چرا انگلیسی حرف زدن توی ایران عقده شده؟؟

Ali Emami 👊🏼👊🏾👊 ⚡️👑⚡️👊🏿👊🏻👊🏼 profil fotoğrafı
Ali Emami 👊🏼👊🏾👊 ⚡️👑⚡️👊🏿👊🏻👊🏼1 yıl önce

اصلا نمیفهمم این زبون بسته داره چی میگه!

عطیه‌ شاپوری profil fotoğrafı
عطیه‌ شاپوری1 yıl önce

سطح تسلط و خنده‌ی حضار :)))))

مهدی طیبی profil fotoğrafı
مهدی طیبی1 yıl önce

اینم مثل فرود هواپیماست؟

Mohamad Bali profil fotoğrafı
Mohamad Bali1 yıl önce

برادر عزیز بخدا حداقل ویژگی یک استاد دانشگاه و فارغ‌التحصیل مقطع دکتری، باید تسلط به زبان انگلیسی باشد. انقدر دوستان کیلویی نمره گرفتند و بالا آمدند، که اینها برای ما عجیب شده است. قطعا مدرک، درک می‌آورد؛ اگر درس‌ات را به خوبی خوانده باشی.

کماندو profil fotoğrafı
کماندو1 yıl önce

اگه میتونستی تشخیص بدی داره روی کلمات انگلیسی، تاکیدهای فارسی میذاره، اینجوری خر کیف نمیشدی. آخه مگه به رگباری خوندنه؟!!

مِنشِن الممالک profil fotoğrafı
مِنشِن الممالک1 yıl önce

داداش روخوانی انگلیسی رو همون تو سال دوم دبیرستان همه میتونن بکنن. قبلی ها هم که نتونستن عقب مانده ذهنی بودن.

Hadi◇ 🇻🇮 profil fotoğrafı
Hadi◇ 🇻🇮1 yıl önce

تسلطی ندارد و نمی‌تواند حرف بزند اما هیچ ایرادی ندارد. دلقک های دیوانه دست از خیس کردن برای چنین خزعبلاتی بردارید

Benzer Videolar