Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
با چه تسلطی آفرین همتی
173,079 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

به عنوان کسی که انگلیسی رو به اندازه فارسی حرف میزنه باید بگم که این طرف کوچکترین فهمی از زبان انگلیسی نداره. در این مونولوگ فقط سعی میکنه که سریع حرف بزنه و این سرعت حرف زدن به طور کامل تمام قواعد زبان انگلیسی رو به گند کشیده. شنونده قادر نیست که بفهمه نقطه کجاست, کاما کجاست. اول و آخر جمله چه هست. بگذریم از تلفظ کثافت لغات. اینطور بگم که اگر کسی انگلیسی زبان به این گوش کنه نمیدونه این داره انگلیسی حرف میزنه یا چینی - بس کنید این دلقک بازی ها رو! خسته شدیم از دستتون!

تسلط همتی برای پاچهخوارا زیباست ولی پدر ایران رو درآورده

چرا انگلیسی حرف زدن توی ایران عقده شده؟؟

اصلا نمیفهمم این زبون بسته داره چی میگه!

سطح تسلط و خندهی حضار :)))))

اینم مثل فرود هواپیماست؟

برادر عزیز بخدا حداقل ویژگی یک استاد دانشگاه و فارغالتحصیل مقطع دکتری، باید تسلط به زبان انگلیسی باشد. انقدر دوستان کیلویی نمره گرفتند و بالا آمدند، که اینها برای ما عجیب شده است. قطعا مدرک، درک میآورد؛ اگر درسات را به خوبی خوانده باشی.

اگه میتونستی تشخیص بدی داره روی کلمات انگلیسی، تاکیدهای فارسی میذاره، اینجوری خر کیف نمیشدی. آخه مگه به رگباری خوندنه؟!!

داداش روخوانی انگلیسی رو همون تو سال دوم دبیرستان همه میتونن بکنن. قبلی ها هم که نتونستن عقب مانده ذهنی بودن.

تسلطی ندارد و نمیتواند حرف بزند اما هیچ ایرادی ندارد. دلقک های دیوانه دست از خیس کردن برای چنین خزعبلاتی بردارید
