Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
بدرقه خمینی توسط سیا...
63,702 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

همه ابر قدرتها اونموقع دیدن مردم که یه ذره عقل ندارن این کثافت و گذاشتن تو کاسه مون ...

ماموران سیا هیچ وقت قابل شناسایی نیستن وگرنه مامور سیا نمیبودن!😄 جدا از این، مسما تحت حفاظت اروپایی ها و امریکایی ها بوده (ولی نه تو فیلم و عکس). الانم این رژیم بره، هرکی دیگه بیاد، کسی هست که آماده و پرداخته اروپا و امریکا هست. این عالم فقط یه دولت داره…بقیه نمایش هستن.

در ضمن از کجات تشخیص دادید مامورای سیا هستن!!!

یک نسل را نابود کردن اما غافل از اینکه ایران به یک حکومت دینی احتیاج داشت تا از خرافاته دین و مذهب رهایی پیدا کنه .. ملت ایران الان از خیلی از کشورهای پیشرفته دنیا جلوتر افتادن و این میتونه در زمان بسیار کم ایران را به پیشرفتهای بزرگی برسونه …

قطب زاده اولین مهره ای که تاریخ مصرفش به اتمام رسید!

زن جنده یزدی گوبروح و قطب زاده ی حرامزاده ی بی بوته و اون حاجی بازاری خارکصتع خوب کیری از اون طاعون هندی خوردین...جاسوسان و مزدوران و خائنین به میهن سزاوار سخت ترین عقوبتند

@pejman140 نابود کردن ایرانو با اوردن این هندی زاده یه مشت جاسوس سیا مثل قطب زاده و یزدی و ظریفو و بقیه دانشجویانی که رفته بودن آمریکا درس بخونن ولی به استخدام سیا دراومدن برای زمین زدن شاه فقید و نابودی ایران و ایرانی و به اتش کشیدن خاورمیانه برای کنترل نفت و فروش اسلحه به عرب ها

کت شلوار سیاه یعنی سیا؟

کارتر حرامزاده و کشورهای اروپایی بی ناموس یروزی بسزای عملشون خواهند رسید مثل قطب زاده .... بیشرفها دیگه

زلمی خلیلزاد که چند سال با طالبان مذاکره کرد که طالبان به قدرت برسه. قبل انقلاب ۵۷ بارها با خمینی در پاریس مذاکره کرده. نظام جمهوری اسلامی حاکم در ایران حاصل مذاکره خمینی با امریکایی هاست.
Benzer Videolar
Sensitive content
از بگا رفتن لندن بسی خوشحالم خمینی برای ما فرستادین؟؟؟ صدها هزار خمینی رفت تو پاتون😀😀
دریابد بایندر
33,393 görüntüleme • 1 yıl önce
