Loading video...
Video Failed to Load
برا خودش نخواست تا ما داشته باشیم.
252,439 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

مردان خیلی عاطفی و با محبت هستند، قرمساقترین فرد کسی هست که محبتهای پدرش رو نادید بگیرد و چون دو پایش توان راه رفتن پیدا کنند، نقش پدر در زندگی را نادید میگیرد. رحمت خدا بر تو باد پدرم، کاش بودی و من نوکریت رو میکردم که سختیهای کودکیم را بدون منت تحمل کردی

take the journey

یه دسته هستن که هم برا خودشون خواستن هم برای زن و بچشون کاش تو این دسته باشین وگرنه یه عمر منت این حرف که من نخریدم تا شماها داشته باشین بالا سرتونه

چرت محضه چرا یه ادم نباید زندگی کنه چون باباست با این چرت و پرتا تو کله جماعت میکنن که عب نداره قانع باشین به هیچ منی که الان فرزندم فردا بابا میشم اصلاً دلم نمیخواد برا خودم نخوام که بچه ام داشته باشه که اونم همین رویه رو برا بچه اش ادامه بده این زنجیره غلط باید قطع شه

وقتی ویرگول نمیذارید، میرینید به معنی جمله

خوب چرا گوشی مادره رو برنداشت؟ این پدر خاص خودش بی ذوق بوده احتمالا تو یه جای دیگه که دوست داشته خرج میکرده البته اون فیلم کفشها برای همین مفهوم قابل لمس تر و واقعی تر هست اما این فیلم موبایل اصلا تاثیر گذار نبود!

بابای من برا من یه گوشی خرید دو ماه بعد رفت چند مدل بهتر از مال منو برا خودش خرید 😂 الان مدل گوشی منو مامانمم یکیه

مردها مهربانتر و بخشنده تر از زنها هستند بعد میگویند زنها عاطفی اند

واقعا پدر من اینگونه ست

گوشی های مامانه کجا میرفت؟ خب اونو میداد باباهه ادا بازیا چیه؟ یکیم برای خودش میخرید اسگل

برای پدرها میشه مُرد❤❤❤❤❤❤❤🥲🥲🥲🥲
Related Videos
Sensitive content
در ایامِ عطش خانوادهی سیدالشهداء و فرزندان امیرالمؤمنین علیهالسلام، نائب زیارتیِ داغداران حسینی هستیم. نام خود را برای ما ارسال کنید تا به نام شما عرض تسلیتی به صاحب این غم عظیم داشته باشیم. #زیارت_نیابتی
آستان مقدس علوی
13,033 views • 1 year ago
