Loading video...
Video Failed to Load
برای تکرار این لحظه
243,107 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

اگر این دادگاه ۱۵ سال بعد اتفاق افتاده بود، ارزشیها داشتند از شجاعت صدام قصیده سرایی و ارگاسم میشدند. همین قدر حقیر و پست و دورو هستن.

عمراً خامنهای انقدر خایه داشته باشه موقع خوندن حکم این جوری دنکیشوتی شعار بده. درد خامنهای بزدل بودن افراطیشه

بابا این شجاعت داشته حداقل توی لحظه اخر یک ادمی بوده مستبد خودساخته که پله پله بالا اومده به نظرم قیاس درستی نیست و بی احترامی به صدام خامنه ای یک موذی و عوضی مکار به لطف ترورهای بی امان اکبر کوسه در حذف چمران و مطهری و بهشتی و رجایی و...کونش را بر تخت قدرت مطلقه خداگونه چسبوند

نه واقعا دلم نمبخواد برسه به دادگاه چون مطمئم بعدش فرار میکنه

قذافی رو ترجیح میدم

بیعد به نظر میاد همچین صحنهای رو ببینیم، چیزی که محتملتره سرنوشت حسن نصرالله یا بشار اسد هستش

بوی شکار خامنه ای میاد

آخ آخ آخ 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

به اینجا نمیکشه یا خودکشی میکنه یا سرنوشت قزافی

بعید میدونم #خامنهای_جنایتکار انقدر خایه داشته باشه! البته احتمال داره بلند نه چون ریده تو خودش!
Related Videos
Sensitive content
این دلقک هم تصمیم گرفته تا لحظه آخر برای جمهوری اسلامی خایهمالی کنه. وقت تسویه حساب نزدیکه...⏰️
آقای سکسکه 👑
61,602 views • 3 months ago
