Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
بكاء ندى فهيم بعد النزال 😂😂 :
18 Yorum

ثثرييد : قصة فوز البطلة السعودية هتان السيف على المصرية ندى فهيم ، والتصريحات قبل النزال وبعده لايك وتابعني💅

لا حول ولا قوة إلا بالله قبل ما نبدأ الثريد هذي حاله ل أم و 4 أيتام مريضه بسرطان الرحم ياخوان ساهموا باللي تقدرون عليه حالتها صعبه وخطيرة جدا والله 💔

تصريح البطلة هتان قبل النزال :

هياط ندى فهيم قبل النزال :

بالضربة القاضية هتان السيف تنهي النزال أمام المصرية ندى فهيم 💪🏻 :

إعلان فوز بطلتنا هتان بالنزال :

تصريح البطلة هتان بعد الفوز 💪🏻 :

للتذكير: "كل ريال وكل نشر ساهمت فيه، ستجد اثره في حياتك وصحتك ورزقك ومالك وسعادتك"👇

انتي مش متربية كويس لو اتربيتي كويس كنتي تتكلمي عن أخواتك في السعودية بطريقة مهذبة، ان كان تقدم السعودية جاي بعد تقدم مصر فدي حاجة ماتزعلناش بالعكس، انما دلوقتي السعودية متقدمة عننا، واحنا بنتأخر يوم عن يوم بسبب أخلاق ومعاملات أمثالك، كنت اتمني نتقدم كلنا مش بس السعودية بكل شيء

العين الي تستصغرك اعميها ماقصرت هتان 🫡🇸🇦

لا حن الحضارة والتقدم بس حن مانحب نجلس نلكلك كثير حن عندنا فعل والفعل جاك مرسوم بوشك من رجلها اللى معلمه عليك صح وحن شعب قوي لانتباكا على كذا تربينا اسياد من يومنا والقادم اجمل بس بجد حزنت عليك من شفت كميه الحقن اللي اخذتيها وانتي طالعه مبهذله عرفت انك اتلطشتي جااااااامد 🤣🤣🤣🤣

يا ندى الالم بيقي بي اليد علا وشك بس بطلتنا ادتك برقلها علا وشك

💯 Trump, the backbone of America. 💪 Getting this country back in shape. ⚡ Shirts that hit like lightning:

اهو حطو عليك ي ااختتتاي😅

هي دي أخلاق الرعاع ومطلوب منك تتدربي وتستعدي علشان تبقي اقوي وتفوزي عليها 🇪🇬💪🇪🇬💪

والله مو شماته بس جدها فرعون قال ( أنا ربكم الأعلى ) و فطس و هو غرقان ولا حتى يعرف يسبح 😂😂 نفس هياطها وفي النهاية اندعست

انا مدري ليش هذه المصرية تحاول اثارة الفتن وتتكلم كلام غلط من البداية عيب تحتقري أي حد حتى لو جنسيته ايه وتقولي اصل ماشاف مصريه قبل كدا وكلامك ان دل فهو دل على سواد قلبك وحقدك على منافسينك وعنصريتك ضد الدول الأخرى..ولا ايش دخل الرياضه في انك تقولي احنا بلد مسلم وحرام عليكو والخ..

استعطاف وتثير الفتنه وشوفوا أنا مافزت وتقعد تنبح وتعيط وتستهبل.. لو كنتي منافسة شريفة قادرة فعلا تحترم موهبتها وتحب بلدها ماتعمل زي ماعملتي!! من البدايه انتي غلطتي على الملاكمة وبعدها لما خسرتي قعدتي تثيري فتنة وكلام قليل أدب وصباح وعياط وهبل والخ.. وفي النهايه كمان مكمله تغلطي!

