Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
بهترین وام های فوری
256,166 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

ولله ما یه وام فرزنداوری خواستیم از بلوبانک بگیریم اینقدر سند و مدرک از خودم و ضامن میخواست آخر کنسل کردیم. هر چرتی هر جایی دیدید منتشر نکنید.

هیچ کدوم ازین وام ها به راحتی پرداخت نمیشه، مثلا همون وام بلوبانک، شما باید سه ماه از افتتاح حسابت گذشته باشه بعد ده تومن بهت میدن، وقتی اونو تسویه کردی وام ۴٠ تومنو میدن، اونم به شرطی ک تو کل عمرت حتی یه چک برگشتی نداشته باشی. ریدم به این وام های فوری

بانک مسکن نمیده. فوق العاده بانک مضخرفیه و همش وعده وعید دروغ و الکی، با سند خونه رفتم، گفت این وام کنسل شده.

یکی از یکی مادرقحبه ترن این بانکا و بانکیا

دروغه، مخصوصا رسالت، یه سامانه تخمی داره به اسم مرآت یه پولم ازت میگیره اعتبار سنجیت میکنه جیک و پوکت از درآمد تا داراییو ازت میگیره بعد میگه تایید نشدی پولتم نمیده، رسالت مزخرفترین بانکیه که تا حالا دیدم، مهر ایران فعلا از همشون بهتره

سیستم سرمایه داری دولتی یه باگ بزرگ داره اونم تورم زیاد الان ! هرکی که بتونه تمام وام ها رو کامل میگیره تا از تورم جا نمونه . اما اقشار کم درامد و ضعیف همون وام بدون ضامن بلوبانک براشون حتی پلن ۱۰ میلیونی هم فعال نمیشه و زیر تورم کارتن خواب میشن . تعادل از بین میره و شکاف ✂️

هیچ کدوم فوری نیست چرا همین ده تومن بلو بانک 3 ماه طول میکشه من 6 ماه طول کشید موفق شم تو رسالت حساب باز کنم، بسه دیه واسه ویو دروغ تحویل مردم دادین

سلام بر شما گرامی جهت استحضار، بانک ملت یک طرح تسهیلاتی دارد که حتی یک ماهه هم می توانید وام دریافت نمایید. البته تسهیلات بهان نیز بصورت غیرحضوری و بدون ضامن وتا سقف ۱۰۰ میلیون در بانک ملت عرضه میشود.

#بلوبانک همون اول ۴٠ رو نمیده، باید حسابت کار کنه و میانگینت به ۴٠ برسه بعد، بعد وامش هم اول از ١٠ تومن شروع میشه، پله پله میرسه تا ۴٠،برای من تقریباً ٨ ماه طول کشید.

سودش رو هم بگی بد نیست !
Похожие видео
Sensitive content
#فوری | دانشکده زبان های خارجی دانشگاه تهران
PL
40,836 просмотров • 4 месяцев назад
