Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

بچه ها خارج رفتن اینجوریه؟؟ 😂😂

157,245 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

Saba.Sad's profile picture
Saba.Sad1 year ago

زنگ گوشیش😂

Rock Paper Sizzle's profile picture
Rock Paper Sizzle1 year ago

🇺🇸 One Nation, under Trump, Stronger THAN EVER. Are you Trump Tough? 💪Tough T's Here:

زر's profile picture
زر1 year ago

اون قسمت مکس امینی دیگه اوجشه😂

لوک آسمان نورد's profile picture
لوک آسمان نورد1 year ago

من یک بار هوس آبگوشت با نون سنگک کردم. پیدا نکردم. بلیط گرفتم اومدم ایران خوردم و برگشتم.

Mohammad Sadeghian's profile picture
Mohammad Sadeghian1 year ago

لحجه شیرازی هرچیزیو قشنگ میکنه 🫠

دختری شرقی‌تر از باد ... 🧜🏻‍♀️'s profile picture
دختری شرقی‌تر از باد ... 🧜🏻‍♀️1 year ago

موافقم

Mr.X's profile picture
Mr.X1 year ago

ولی من ربط نون سنگک و لامپو نفهمیدم

Mahyar's profile picture
Mahyar1 year ago

خیلی چرت بود

دختری شرقی‌تر از باد ... 🧜🏻‍♀️'s profile picture
دختری شرقی‌تر از باد ... 🧜🏻‍♀️1 year ago

ولی واقعیته!

Loabat's profile picture
Loabat1 year ago

😂😂😂👌🏼

baranedelpazir's profile picture
baranedelpazir1 year ago

فقط زنگ موبایلش😂

Related Videos