Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
تكبيرات العيد
13,236 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

لا عيد وغزه تباد

take the journey

الله عليك هذه التكبيرات عشقي منذ الصغر وقلبي يعشقها ويطير فرحا بها حتي الان ♥️♥️♥️👌

مش مختصر دا السنة المؤكدة انما الزيادة دي من عندنا و مستحبة و لسا بنكبر بنفس الصيغة .

كل عام وانتم والاسره الكريمة بكل الخير أستاذ محمود سعد

معاك حق، و من قال بأن هناك صيغة معينة للتكبير يأتي بالدليل. انا مثلك افتقدك هنا بأمريكا التكبير الطويل و هذه صيغة التكبير في فتح مكة و أضيفت لها الصلاة على رسول الله .. مين يكره الجمال ده؟ كل عام وانت طيبيين سالمين

هي دي التكبيرات اللي مازالت تتردد في جوامعنا موجودة زي ماقلتها بالظبط

فعلا التكبير بالصيغة انتهى من سنين

أنا كمان زعلت علشان التكبيرة بداعتنا مبقتش موجودة طيب ما تسير الموضوع ده في برنامجك في أجيال حتتطلع متعرفش التكبيرة دي

الحمدلله صليت في جامع فيه الصيغة دي علشان بحبها

كل البلاد والمحافظات بتقولها حضرتك أكيد قاعد في مكان راقي حبتين وبيختصر التكبير
