Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
تنها دلایلی که پایتخت میبینم :))))))))))
177,747 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

mr kh1 yıl önce
دل خوشی دارین ها...این اراجیف چه بار طنزی داره اخه..با همین فرمون کسی که لکنت داره از کل تیم طناز تر میشه که

نیما | Nima1 yıl önce
ما میخندیم، تو چرا زورت میاد، تو نخند، تو نبین، تو نظر نده

Abduce2 yıl önce
You know it's time for something else when: ⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜⬜ ⬜🟨🟨🟨⬜ 🟨🟨🟨🟨⬜ 🟨🟨🟨🟨🟨 🟨🟨🟩🟨🟨 🟨🟩🟩🟨🟨 🟨🟩🟩🟩🟨 🟩🟩🟩🟩🟨 🟩🟩🟩🟩⬛

کیبنو۲1 yıl önce
تشویق اذهان عمومی رو جا انداخته:)

نیما | Nima1 yıl önce
😂😂

دکتر شاپور منوچهری1 yıl önce
آیکیوت چنده کوسمغز جهان سومی؟

Behnam1 yıl önce
جدی به این کسنمک حلال تلویزیون آخوند میخندید یا ما رو گرفتید؟

گلبول قرمز بالغِ هسته دار1 yıl önce
من عاشق خوشگلدی گفتنشم😭😂

نیما | Nima1 yıl önce
ایشششه

debra1 yıl önce
منم نمیدونم باید نگران سطح طنزم باشم یا نه ولی اینا اشتباه میگن پاره میشم

نیما | Nima1 yıl önce
😂😂
Benzer Videolar
0:42
Sensitive content
منی که رژیمم و اینو میبینم😭
روزی روزگاری در توییتر
124,190 görüntüleme • 11 ay önce
1:26
Sensitive content
آقای #میلاد_قهاری اشک مارو تو پایتخت ۷ سر ریز کردی که گل؟!
mahmatir|ماهمطیر
59,521 görüntüleme • 1 yıl önce
