Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

تو خود خدا بودی .

30,955 views • 8 months ago •via X (Twitter)

0 Comments

No comments available

Comments from the original post will appear here

Related Videos

نامه‌های من به خدای جدید(رضا پهلوی)-۱ یا خود خدا، حاجی، می‌دونی، من یک خرده کافرم. یعنی خیلی خیلی کافرم. حالا به خیال خودم تا الان واسه دل خودم خداپرست بودم، علتش این بود که می‌دیدم ابر و ماه و خورشید و فلک یک جوری در کارند تا یه نونی دستمون بیاد، اما حاجی! شما یکی که فقط دستت دراز بوده که از این طرف و اون طرف یه نونی، یه شرابی، یه چیزی، هی واسه‌ات بفرستن! البته اینکه اهل معجزه هستی به خدا قابل انکار نیست، میری یک ساختمان نامربوط، می‌گی سازمان ملل بودی. اونایی که جزو مومنان رژیم بودن، سال ۸۸ خودشون رو جر دادن به نفع کروبی و موسوی، حالا دارن منتقدای تو رو جر میدن! پاره پوره می‌کنن...درسته می‌خورنشون!!! حالا که خدا شدی، باید منتظر تکفیر پی در پی باشیم! قبلا یه گروهی از حواریون دورت بودن، که نهایتاً یهودای مردم ایران می‌شدن، اما حالا تبدیل به پیامبر و ائمه اطهار و امامزاده می‌شن. یا رضا...بخشید...یا خود خدا...یا... جون جدت به ما کافرا رحم کن! به خدا(خدای قدیمی البته) شعور داشتن گناه نیست! نیک کافر کوثر فعلی نیک آهنگ سابق

Nik Kowsar نیک آهنگ کوثر

12,727 views • 1 year ago

کاش بودی و می‌دیدی
0:15

Sensitive content

کاش بودی و می‌دیدی

شامگاه اعتماد

82,861 views • 3 months ago