正在加载视频...

视频加载失败

تیپیکال درونگراها

43,720 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)

31 条评论

Mad Man 的头像
Mad Man1 年前

درونگراها توی جمع‌هایی و پیش کسی که دوستش دارن برونگراترین آدم میشن.

Solar Heavy 的头像
Solar Heavy1 年前

- The Kingdom

🌙 的头像
🌙1 年前

دقیقا همینن

«برادرزاده پروین» 的头像
«برادرزاده پروین»1 年前

نصفش ربطی به درونگرایی نداشت و بی ادبی بود

Max 的头像
Max1 年前

همش اشتباه چون گوینده برونگراست

سپربلوط 的头像
سپربلوط1 年前

چقد من 😐😐😐😐

amir.miane 的头像
amir.miane1 年前

۹۹درصد منم .🥺

MARMARIS 的头像
MARMARIS1 年前

پروژه تخریب درونگرایی🫠

گلستان ....🌹 的头像
گلستان ....🌹1 年前

اه ! حالم بهم خورد ! حالا بیا دوست بشیم ! ۵۵ نفری ابگوشت بگذاریم دور هم صفا !🤣🤣🤣🤣

اونجا ک دلبر خونه داره... 的头像
اونجا ک دلبر خونه داره...1 年前

حق بود

🚩شـــــبــــــح پــارســی 的头像
🚩شـــــبــــــح پــارســی1 年前

ولی یه درونگرا این قدر گوه خوری نمیکنه ها

همایون مقدس 的头像
همایون مقدس1 年前

کاملا درسته

Nor 的头像
Nor1 年前

من به روایت تصویر 😅

charlotte 的头像
charlotte1 年前

🤦😂😂 همشو دارم

Dokhtar haji almas 的头像
Dokhtar haji almas1 年前

بااااشه بابا چرا اینقدر عصبانی خب نیا نرو کی ضرر میکنهه؟😁

لَبخَندِ توییتر:) 的头像
لَبخَندِ توییتر:)1 年前

واقعا ادم درونگرا«««

پویا 的头像
پویا1 年前

دقیقا

ایزد باران 的头像
ایزد باران1 年前

همون دختره عینکیه است؟

Mozhgan 的头像
Mozhgan1 年前

پسر من این جوریه قربونش برم 😍😘

آبنوس 的头像
آبنوس1 年前

به عنوان درونگرا اصلا درست نیست تا حدی درسته اما بیشتر حالت کلیشه داره

آتِـــنام🦋 的头像
آتِـــنام🦋1 年前

منی که کاملا برونگرام

یا فاطمه الزهرا س 的头像
یا فاطمه الزهرا س1 年前

درونگراها در این حدم نیستن این بیشتر ویژگی افسرده ها بود

♥️ℳitra♥️ 的头像
♥️ℳitra♥️1 年前

چرا همچین میکنه

میرزا ابوالپشم گیلانی 的头像
میرزا ابوالپشم گیلانی1 年前

همینم دقیقا 😂

رستا 的头像
رستا1 年前

من همیشه همینم

▪︎دخترک ِ کوچه بغلی▪︎ 的头像
▪︎دخترک ِ کوچه بغلی▪︎1 年前

تیپیکال برون گراها رو نداره؟

نگین🍓 的头像
نگین🍓1 年前

همه همینیم

Ayda🌙 的头像
Ayda🌙1 年前

من کاملا برونگرام

ꫝꫀડꪖꪑꪖꪑ ✪ 的头像
ꫝꫀડꪖꪑꪖꪑ ✪1 年前

درون چه گرایی

Ali Tn 的头像
Ali Tn1 年前

چقدر لب و دهن و دست و کل بدن حرکت کرد؟؟ این خودش یکساعت باشگاه رفتن بود !😉🤣

به رام 的头像
به رام1 年前

البته‌ درون‌گرا خیر منزوی بله

相关视频

جای این دختر بودن ترسناکه
0:23

Sensitive content

جای این دختر بودن ترسناکه

サマン☀️

169,338 次观看 • 4 天前

عزیزان عزیزان عزیزان، تا می‌تونید این توئیت عمو مارک‌لوین رو [توئیت زیر] ریتوئیت، لایک و منشن بذارید که تمام تایملاین‌های عالم رو فرا بگیره. نمی‌دونید عموی عزیزم «مارک‌لوین» که حتی لقب منصور حلاج زمانه هم حق مطلب رو در خصوص این ابرمرد ادا نمی‌کنه، دیشب توی برنامه‌ش در فاکس‌نیوز چه سخنرانی غرا، پرشور و درخشانی در انجام داده،باور نکردنی. بخش‌هایی از صحبت‌های این کاوه‌ی آهنگر آمریکایی‌ها که یک‌ تنه پرچم دفاع از مردم ایران رو دست گرفته: «می‌خوام با شما درباره‌ی مردم صحبت کنم، مردم ایران. ۹۲ میلیون نفر که اکثریت قاطع اونها خواهان زندگی در آزادی هستند. می‌خوام از انسانیت بگم. از ارزش‌ها و باورهای یهودی مسیحی. شاید بعضی از شما امروز به کلیسا یا معبد رفته باشید، یا صرفاً دارای این باورهای اخلاقی باشید. شاید اون‌ها رو یاد گرفته‌ باشید یا به صورت شهودی درکشون می‌کنید. اینکه تفاوت درست و غلط و خیر و شر رو می‌دونید. پس می‌خوام درباره‌ی ده‌ها میلیون نفر در ایران صحبت کنم که ۴۷ ساله با اون‌ها مثل حیوون رفتار شده. کسانی که زندانی، شکنجه، مورد تجاوز واقع شده و ده‌ها هزار نفرشون به قتل رسیدن. کسانی که به اون‌ها گفته شده چه نوع موسیقی‌ رو می‌تونن یا نمی‌تونن گوش بدن. می‌خوام درباره‌ی زنان جوان بگم، دختران، خواهران و مادران در ایران که مجبور به پوشندن سر خود هستند و هیچ حقی ندارند، چه برسه به حقوق برابر و در معرض بدترین سوءرفتارها قرار می‌گیرن. می‌خوام از جوونا بگم. جوونای ایران که می‌خوان از جوونی‌شون لذت ببرند، چیزهای جدید و شاد رو تجربه کنند و یاد بگیرن، اما توسط پلیس مخفی رژیم شیعه‌سانان رافضی هزارپدر بازداشت می‌شن و بدون محاکمه عمدتاً در خفا اعدام می‌شن. می‌خوام درباره‌ی کسانی در کشور خودمون آمریکا صحبت کنم که خودشون رو لیبرال، فعال حقوق بشر یا مدافع آزادی‌های مدنی می‌نامند، اما کوچکترین اهمیتی به هیچ‌کدوم از اینها نمی‌دن. قرمساق‌هایی که اعتراض نمی‌کنند و نخواهند کرد، چون حزب دموکرات قرمدنگ یا جریان سیاسی که بهش تعلق دارند، مارکسیست‌ها و اسلام‌گرایان قحبه‌زاده، اونقدر از آمریکا و اسرائیل متنفرند که ترجیح می‌دن ده‌ها هزار ایرانی دیگه به شکلی وحشتناک بمیرند، اما شاهد اون نباشند که کشور ما این رژیم حرومزاده‌ی آدم‌کش رو شکست می‌ده. این جاکش‌ها در خیابون‌ها نیستند. راهپیمایی نمی‌کنند. رهبران مذهبی کجان؟ بعضی‌شون هستند، اما بقیه‌شون کجان قحبه‌ها؟ صداشون رو نمی‌شنوم. شما می‌شنوید؟ می‌خوام از سکوت گروه‌های موسوم به فمینیست بگم که چنان با چپ‌گرایان افراطی و رادیکال گره خوردن که حتی یک کلمه درباره‌ی آزار و تجاوز گسترده به زنان و دختران توسط رژیم هزارپدر شیعه‌سانان رافضی نگفتن‌. هیچی! می‌خوام درباره‌ی کسایی صحبت کنم که می‌گن تهدید هسته‌ای رژیم قحبه‌زادهی روافض قریب‌الوقوع نبود، می‌گن که این یک جنگ انتخابیه، می‌گن که این یک جنگ غیرقانونیه و کسشرایی از این دست. این قرمساق‌های دیوث ذره‌ای حتی به اندازه‌ی یک ارزن اهمیت نمی‌دن که نه تنها در حال کمک کردن و آرامش دادن به این دشمن هولناک هستند، بلکه این دشمن پدرقحبه رو تشویق می‌کنند تا قتل‌عام کنه، اعدام کنه، تجاوز کنه، شکنجه کنه و کارهایی رو انجام بده که رژیم‌های آدم‌کش انجام می‌دن. هیچ چیز، تکرار می‌کنم هیچ چیز شرافتمندانه یا برحقی در مورد هیچ‌کدوم از این گروه‌ها‌ی قحبه یا این افراد سراسر شرارت و تباهی وجود نداره. و در مورد آمریکایی‌هایی که یا ساکتن یا بدتر از اون، تظاهر می‌کنن که این نسل‌کشی در حال اتفاق افتادن نیست، و یا با وجود اینکه می‌دونن در حال وقوعه، با بی‌تفاوتی ازش می‌گذرن. ننگ بر قرمساق‌هایی که این‌طوری فکر می‌کنن. ننگ بر اون قرمدنگ‌هایی که اعتراض نمی‌کنند. ننگ بر جاکشایی که اقدام نمی‌کنند، مخصوصاً اونایی که در جایگاهی هستند که می‌تونن کاری انجام بدن و نمی‌دن. …مردم ایران‌ آزادی‌شون را می‌خوان و می‌خوان زندگی‌شون را پس بگیرن. رژیم آدم‌کش و تروریست هزارپدر روافض رو بگایید، مردم ایران رو آزاد کنید و به هر نوع تهدید توسعه هسته‌ای و آبگرمکن‌های بالستیک در آینده پایان بدید. آیا این اتفاق خوبی برای مردم شریف ایران، برای مردم آمریکا، برای مردم خاورمیانه و کل دنیا نیست؟ ممکنه هزاران دلیل برای کمک نکردن به این مردم و اقدام نکردن وجود داشته باشه و شک ندارم که این دلایل ردیف شده و ارائه شدن. اما یک دلیل وجود دارد که بر همه‌ی اینا برتری داره. دلیلی که از همه اون‌ها مهم‌تره: انسانیت. اراده‌ی بشریت. الان اون بهونه رو نداریم. با تکنولوژی مدرن ما می‌دونیم تو اون کشور چه می‌گذره. ما کشتار مردم عادی رو در اینترنت دیدیم‌ و نگاه کردن به اونا سخته. بیایید اون اشتباه رو تکرار نکنیم.»

Siavash

147,674 次观看 • 1 个月前