Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

جانا سخن از زبان ما می‌گویی

48,447 views • 1 year ago •via X (Twitter)

12 Comments

ناستنکا's profile picture
ناستنکا1 year ago

خب میشه بپرسم چرا نمیگید ناراحتین؟ من با پارتنرهام یا دوستای پسرم همیشه باید انقدر اصرار کنم تا بگن چشونه

𓄂✺ مرتضی's profile picture
𓄂✺ مرتضی1 year ago

دلیل زیاد داره و چند تایی می‌نویسم: اهمیت ندادن، مهم نبودن، بی‌فایده بودن، جدی گرفته نشدن، ضعیف به حساب اومدن، ناتوانی در بروز احساسات، ناآگاه بودن به احساسات، تجربه منفی قبلی و دلایل دیگه.

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

- We're Flying

kouli𓄂𖤓's profile picture
kouli𓄂𖤓1 year ago

با وجود اینکه من خودم تجربه‌ی شخصی خوبی نداشتم. ولی هیچوقت کلی نتیجه‌گیری نکردم. همیشه نظرم اینه که دنیای بدون مرد دنیای غیر جذاب، ساده و ضعیفی می‌بود.

🌻nom Negarino202 🌻's profile picture
🌻nom Negarino202 🌻1 year ago

چیزی که من متوجه شدم مردها فرق بین غمگین بودن و عصبانیت رو نمیدونن! وقتی غمگینن میگن عصبانی هستیم و عصبی رفتار میکنن‌، در صورتی که غمگینن!

reyhaneh's profile picture
reyhaneh1 year ago

اولین بار که پارتنرم نشست و از احساسات عادی(خوشحالی و ناراحتی و ذوق و...) حرف زد انقدر ذوق کردم براش و تشویقش کردم که اینکارو ادامه بده و الان واقعا خوشحالم.اون دیگه یه ادم عصبانی یا خوب نیست.

Estalkhyani 𓄂✺'s profile picture
Estalkhyani 𓄂✺1 year ago

مردا هر احساسی غیر از این خوب و بد رو زیر هزاران لایه سختی و تراوما و… دفن کردن تو یه صندوق قفلشم گم کردن

𓄂✺ مرتضی's profile picture
𓄂✺ مرتضی1 year ago

🤝💔

Vahdoon's profile picture
Vahdoon1 year ago

تا ابد حق

Banafshe's profile picture
Banafshe1 year ago

این خیلی باحاله 🤣🤣

گاوِ نَرِ نِشَسته 👑's profile picture
گاوِ نَرِ نِشَسته 👑1 year ago

عالی 😁😁😁

𓄂✺ مرتضی's profile picture
𓄂✺ مرتضی1 year ago

من باهاش خیلی موافقم:)

Related Videos