Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
حرفش درسته 🤔
36,320 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

نه درست نیست مهریه حق زنه و اگر در عقدنامه قید عندالمطالبه بخوره هر وقت اراده کرد میتونه بگیره و ربطی به طلاق هم نداره

مهر حق هیچ دختری نیست. دختری که مهر میخواد بقیه شرایط اسلامم باید بخواد یخچال که نیست درشو وا کنی اینو میخوام اونو نمیخوام باید 4 همسری شوهرم قبول کنه. باید حرف شنوی هم قبول کنه. وقتی من دارم دنبال یه زن دیگه میگردم و باهاش آشنا میشم غلط میکنه اعتراض کنه اینا هم حق دینی منه

مهریه که حق زنه و هر وقت بخواد می تونه بگیره از شوهرش ولی اگر بشه بهونۀ بی تعهدی زن و شوهر به هم و دعوا بینشون بیفته نباید خودشون درگیر این مسأله کنن

ریدم به عسلام با همه قوانین و با الله عرب و قرآنش و همه چیزش خلاصه...دیگه امری؟

پس چجوری کوییک بخرن؟

درد و بلاش بخوره توی سر شیما کاتوزیان

حرفاش درسته از اسلام فقط مهریه. به همه توهین ولی روز مادر و زن و دختر گل و هدیه رو میخوان

take the journey

چقدر زیبا.اصالت از وجود این خانم می باره

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

خفش کن خلاصش کن اون زن برایتو زن بشو نیست بجای بگا میده زنگیتچ
