Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
حسودیم شد واقعا
129,983 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

آفرین به طرز تفکرتون ولی لطفا به شعور بقیه توهین نکنید با حقوق کارمندی کارگری نمیشه خونه خرید عزیزم یا اگه الان کارت آزاد شده بدون سرمایه تپل نمیشه کاری کرد هممون داریم تو این مملکت زندگی میکنیم فقط نیایید بگید با تلاش میشه چون دیگه این حرفا و رویاپردازیا جواب نمیده👍

من تو خودم میبینم که بشه با این که کارمندم

this one is truly a vibe

مام صاحب همه چی شدیم از صفر حتی با قرض یعنی از زیر صفر.. ولی ولی ولی آی مردم،ما زندگی نکردیم ما خون جگر خوردیم یه عمر سر بالا کردیم ،دو تا آدم چهل ساله ی بیمار پر از استرس و نگرانی و جوونی نکرده،حالا هم که صاحب چیزی هستیم نگران آینده ی جگر گوشه هامونیم تونستن به چه قیمت

قیافه پسره معلومه از این خایمالاس که با رانت تو بانک کارمند شده

میگن دوست داشتن کافی نیست،ولی همش همون بود!

برادر زندگی رو برد

واقعا

...

چی شد دلت خواست ؟

واقعا میشه بشرطی که هر دو همراه باشند
Benzer Videolar
Sensitive content
من واقعا به شاهان حسودیم شد .فک کن صبح از خواب پا میشه میبینه مامانش دوستاشو دعوت کرده و کلی غذا درست کرده که به بهونه روز پسر محتواشم تولید کنه .من دنبال یه راهم که با شاهان رفاقت کنم .😔
هـــری شاطر
341,188 görüntüleme • 1 yıl önce
Sensitive content
یک جوری پوستم هیلی بیبر شد وقتی بهش گفت کوتوله که واقعا✨️✨️
kimia
218,703 görüntüleme • 1 yıl önce
