Loading video...
Video Failed to Load
حسین امیرصادقی، ۶ بهمن ۵۷
55,214 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

ایشون تو جوانی بسیار فهمیده بودند. حیف از مملکت ما که دست رفت. پس هم بگیریم باز چیزهایی از دست دادیم که دیگه هیچوقت برنمیگرده. اولیش همون شاه دلسوز و وطن پرست مون بود.

قشنگ میشه بغض و عنادی که ژورنالیست جاکش انگلیسی از خاندان پهلوی داره رو توی صدا و نحوه سوال پرسیدنش حس کرد.

ایکاش همینا میتونستن حالی شاه کنن که بابا سفت وایسا تورو روح پدرت

زبانش چقدر خوووبه. چقدر باسواد داشتیم اون موقع.

عاقبت حق به حقدار خواهد رسید و ایران از خاکستر خود برخواهد خواست و جمهوری اسلامی و همه تفاله های ۵۷ی را به چاه مستراح خواهد سپرد. این بار سیفون را محکمتر خواهیم کشید تا بوی لاشه متعفن ۵۷ هرگز بالا نزند. پهلوی یعنی سعادت و اعتبار ایران و ایرانی. تف تو ماتحت بدخواهانش

Datamask 💎 is coming ⏳ HUDI AI is coming 🐸

این افراد نابغه آن در بین یه مشت نفهم گاو.

اون جمله آخرش....

این آقا کیه؟ چرا من هرگز اسمش را نشنیده بودم. چقدر خوب صحبت میکنه!

تک تک حرفا و کلماتش صحیحه
