Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

حمدى احمد.وكلمتين وبس 👇😌

71,821 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

7 Yorum

حسن أرابيسك 🏹 profil fotoğrafı
حسن أرابيسك 🏹1 yıl önce

فين الكلام ده في القاهرة ٣٠ ده أنتو من المؤسسين

خالد طاهر profil fotoğrafı
خالد طاهر1 yıl önce

ايام ما كان عندنا فنانين محترمين يحترموا فنهم وجمهورهم

Mo elfadl elfadl profil fotoğrafı
Mo elfadl elfadl1 yıl önce

@mohamadyswilem الله يرحمك..ويرحم.ايامك والفن،الجميل في.مسرحيه.ريا.وسكينه لما.لقي.الفنانه.بتخرج.عن.النص المسرحي..انسحب....واخد.مكانه. احمد.بدير

ws40 profil fotoğrafı
ws401 yıl önce

كان عيب لما كانوا المصريين محترمين اما الان فاصبح شي وسلوك واسلوب حديث طبيعي لانه لااحترام ولااخلاق ولادين سرقه وشحاته وقلة ادب ومخدرات وفن منحط واغاني هابطه

Abdullah.. profil fotoğrafı
Abdullah..1 yıl önce

صفاء ابوالسعود قاعدة تسلك له زين ماشاف افلامها 😂

سعد الخالدي 不 profil fotoğrafı
سعد الخالدي 不1 yıl önce

يالله كلماته لها وقعها الشديد لمن القى السمع وهو شهيد ! ولكن هيها أن يسمع له أحد الفن الهابط هو الذي يباع هذه الايام ..

Amro Mohfouz profil fotoğrafı
Amro Mohfouz1 yıl önce

الله يرحمه ؟ بس كلامه مش كله مظبوط احنا بنتكلم مصرى مش عربى و هو نفسه بيتكلم مصرى و يقول راحت فين اللغة العربية ! لكن كلامه عن القيم مافيهوش جدال

Benzer Videolar