Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
حمدى احمد.وكلمتين وبس 👇😌
71,821 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
7 Yorum

فين الكلام ده في القاهرة ٣٠ ده أنتو من المؤسسين

ايام ما كان عندنا فنانين محترمين يحترموا فنهم وجمهورهم

@mohamadyswilem الله يرحمك..ويرحم.ايامك والفن،الجميل في.مسرحيه.ريا.وسكينه لما.لقي.الفنانه.بتخرج.عن.النص المسرحي..انسحب....واخد.مكانه. احمد.بدير

كان عيب لما كانوا المصريين محترمين اما الان فاصبح شي وسلوك واسلوب حديث طبيعي لانه لااحترام ولااخلاق ولادين سرقه وشحاته وقلة ادب ومخدرات وفن منحط واغاني هابطه

صفاء ابوالسعود قاعدة تسلك له زين ماشاف افلامها 😂

يالله كلماته لها وقعها الشديد لمن القى السمع وهو شهيد ! ولكن هيها أن يسمع له أحد الفن الهابط هو الذي يباع هذه الايام ..

الله يرحمه ؟ بس كلامه مش كله مظبوط احنا بنتكلم مصرى مش عربى و هو نفسه بيتكلم مصرى و يقول راحت فين اللغة العربية ! لكن كلامه عن القيم مافيهوش جدال
Benzer Videolar
Sensitive content
محمد حمدى الزبدة اي راقل يأرب على ست او بنت يبقى راقل معفن مايستحماش
💙عبدالكريم اليوسف💙
74,531 görüntüleme • 1 yıl önce
