Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
خدى القرار يا مصر وخلينا نخلص 💪🇪🇬
363,580 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

والله لو انت هتدافع عن مصر يبقى عليه العوض

أنتم شعب ماعندكمش الإ الكلام والهبد والنفخ كل حروبكم هزائم وضرب بالجزم بالأول خوذوا حقكم المائي من أثيوبيا وبعدين تعال اتفشخر .

هذا الثرثار القبطي مع اول طلقة رصاص ضد مصر اراهن انه بيرجع يتخبى في بطن أمه من الخوف !

وش يقول هذا ؟ ومين اللي يطالب بالحرب غير شعب مصر واللي يتهمون العالم بالصهينه والتخوين ؟! مين اللي طلب من مصر تحارب ؟ مين اللي قال مصر لازم تبادر ؟! والا هوا رغي وخلاص الأمر اصبح لا يطاق 🤦🏻♀️كمية جعجعة ع الفاضي والمليان

لا استسيغ كلمة عندكم عذر زي البنات و نشكرك علي قوة المحتوي. بس دي طبيعة خلق لا يجب استخدامها ك اهانة او سبة.

أبدا ادخل انت وحنا وراكم المعبر تابع لكم 😂

عندنا عذر بنشتري الغاز من الأخوة الاعداء

اديهم 😂💪🏻🇪🇬 تحيا مصر

200 مليون شحط وتبون تفتحون الحدود لغيركم ولدول وانتم في ظهورهم انتم ضعفاء مساكين ليس لكم قدره وحيله والدليل إثيوبيا لم تستطيعوا ان تتخذو قرار لكرامتكم هههههه

العذر السفاره في العماره والعلاقات مع اخوتك الاعداء والغاز وحروب جمال عبدالناصر مع اخوتك الاعداء وبعدين المعبر عندكم انتم ادخلوا وحتحصل الاخواه في ظهرك 😂😂😂
