Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

خلص الكلام.. ليلة لا توصف

19,343 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Rania Sadek
Rania Sadek1 год назад

هكذا كانت ليلة #غزة حسبنا الله ونعم الوكيل في كل من خذل غزة ومجاهدي #غزة #غزة_تحت_القصف

Фото профиля KJV Cards
KJV Cards1 год назад

Psalm 19 KJV: The heavens declare the glory of God; And the firmament sheweth his handywork. Day unto day uttereth speech, And night unto night sheweth knowledge. There is no speech nor language, Where their voice is not heard. Their line is gone out through all the earth, And their words to the end of the world. In them hath he set a tabernacle for the sun, Which is as a bridegroom coming out of his chamber, And rejoiceth as a strong man to run a race. His going forth is from the end of the heaven, And his circuit unto the ends of it: And there is nothing hid from the heat thereof. The law of the LORD is perfect, converting the soul: The testimony of the LORD is sure, making wise the simple. The statutes of the LORD are right, rejoicing the heart: The commandment of the LORD is pure, enlightening the eyes. The fear of the LORD is clean, enduring for ever: The judgments of the LORD are true and righteous altogether. More to be desired are they than gold, yea, than much fine gold: Sweeter also than honey and the honeycomb. Moreover by them is thy servant warned: And in keeping of them there is great reward. Who can understand his errors? Cleanse thou me from secret faults. Keep back thy servant also from presumptuous sins; Let them not have dominion over me: Then shall I be upright, And I shall be innocent from the great transgression. Let the words of my mouth, And the meditation of my heart, be acceptable in thy sight, O LORD, my strength, and my redeemer.

Фото профиля Asma Ben Aicha
Asma Ben Aicha1 год назад

لا حول و لا قوة إلا بالله العلي العظيم، اللهم إنا نعوذ بك من هذا العجز و القهر، يارب انا مغلوبون فانتصر

Фото профиля 🇪🇦🇵🇸🍉SamihPA🇿🇦🇱🇧🍉
🇪🇦🇵🇸🍉SamihPA🇿🇦🇱🇧🍉1 год назад

لكم الله يا أهلنا في غزة، هذة الأمة لا أمل فيها! أيها القومُ! نحنُ مُتنا فهيّا.نستمعْ ما يقول فينا الرِثاءُ قد عجزنا. حتى شكا العجزُ منّا وبكينا.حتى ازدرانا البكاءُ وركعنا.حتى اشمأز ركوعٌ ورجونا.حتى استغاث الرجاءُ وشكونا إلى طواغيتِ بيتٍ أبيضٍ.ملءُ قلبهِ الظلماءُ.💔🇵🇸

Фото профиля ICHIGO🇵🇸
ICHIGO🇵🇸1 год назад

حسبي الله ونعم الوكيل

Фото профиля almadi
almadi1 год назад

حسبنا الله ونعم الوكيل.

Фото профиля 🇵🇸Abd Ajhar
🇵🇸Abd Ajhar1 год назад

لا اشك الان في كل ما يحدث أليس كل من يحاول ان يتضامن بأي شكل تُضيق عليه الدنيا والعكس صحيح ،اليست نار المسيخ جنه و جَنًه نار ، يارب صبرنا و بدل خوفنا امنا

Фото профиля عُمر عمار إسماعيل
عُمر عمار إسماعيل1 год назад

اللهم أقلب موزين القوى يا قوي يا متين يا الله

Фото профиля Nour Eddine نور الدين ي
Nour Eddine نور الدين ي1 год назад

يعجز الإنسان عن التعليق، فكل تعليق أصبح نوع منةالهرطقة، حسبنا الله ونعم الوكيل.

Фото профиля hnnn112378
hnnn1123781 год назад

حسبنا الله ونعم الوكيل

Похожие видео