Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

خودتان قضاوت کنید !

60,802 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля Yousef Kargar
Yousef Kargar1 год назад

این چه زاویه دوربین بی‌ادبانه و رقت‌انگیزیه؟!

Фото профиля махди🏳️⁩
махди🏳️⁩1 год назад

علی آقا بخریم یا پول نگه داریم؟ نگرانم واقعا ماشین فروختم نمی‌دونم بخرم یا نه

Фото профиля Ali Khosravani | علی خسروانی
Ali Khosravani | علی خسروانی1 год назад

با ماشین زیر پا نباید نوسان گیری کرد

Фото профиля Solar Heavy
Solar Heavy1 год назад

take the journey

Фото профиля سلطان
سلطان1 год назад

مهم اینکه ما ۲ میلیارد و ۶۰۰ و‌ یا ۷۰۰ میلیون تومان نداریم که بدیم بابت ماشین

Фото профиля Ali Khosravani | علی خسروانی
Ali Khosravani | علی خسروانی1 год назад

جور میشه انشالله

Фото профиля وینستون عقابی
وینستون عقابی1 год назад

شما تازه بدوران رسیده ها از هر عنی کره میگیرین فرق نداره دلار چقدر باشه :)

Фото профиля فرهاد رضازاده | Farhad Rezazadeh
فرهاد رضازاده | Farhad Rezazadeh1 год назад

درود بر شما جناب خسروانی بزرگوار

Фото профиля Ali Khosravani | علی خسروانی
Ali Khosravani | علی خسروانی1 год назад

🙏🙏

Фото профиля Ali
Ali1 год назад

«اگه حتی یک دستگاه خودرو وارد شد من اسمم رو عوض میکنم» یادش بخیر یه زمانی چقدر موضعه اینجوری گرفتن خفن و محبوب بود. همه هم یا از یه منبع خاص اطلاعات داشتن یا خودشون تحلیل گره همه چیز دان بودن و با نگاه عاقل اندر سفیه به هرکی امید به واردات رو مسخره میکردن.

Фото профиля Ali Khosravani | علی خسروانی
Ali Khosravani | علی خسروانی1 год назад

👌

Похожие видео