Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
خودتان قضاوت کنید !
60,802 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

Yousef Kargar1 год назад
این چه زاویه دوربین بیادبانه و رقتانگیزیه؟!

махди🏳️1 год назад
علی آقا بخریم یا پول نگه داریم؟ نگرانم واقعا ماشین فروختم نمیدونم بخرم یا نه

Ali Khosravani | علی خسروانی1 год назад
با ماشین زیر پا نباید نوسان گیری کرد

Solar Heavy1 год назад
take the journey

سلطان1 год назад
مهم اینکه ما ۲ میلیارد و ۶۰۰ و یا ۷۰۰ میلیون تومان نداریم که بدیم بابت ماشین

Ali Khosravani | علی خسروانی1 год назад
جور میشه انشالله

وینستون عقابی1 год назад
شما تازه بدوران رسیده ها از هر عنی کره میگیرین فرق نداره دلار چقدر باشه :)

فرهاد رضازاده | Farhad Rezazadeh1 год назад
درود بر شما جناب خسروانی بزرگوار

Ali Khosravani | علی خسروانی1 год назад
🙏🙏

Ali1 год назад
«اگه حتی یک دستگاه خودرو وارد شد من اسمم رو عوض میکنم» یادش بخیر یه زمانی چقدر موضعه اینجوری گرفتن خفن و محبوب بود. همه هم یا از یه منبع خاص اطلاعات داشتن یا خودشون تحلیل گره همه چیز دان بودن و با نگاه عاقل اندر سفیه به هرکی امید به واردات رو مسخره میکردن.

Ali Khosravani | علی خسروانی1 год назад
👌
Похожие видео
1:30
Sensitive content
در دولت روحانی چگونه وزرا انتخاب می شدند؟ فکرش را بکنید هشت سال این جماعت بر کشور حاکم بوده اند قضاوت با خودتان
علی اکبر رائفی پور
54,056 просмотров • 1 год назад
