Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
خیلی حرف داره این ویدئو
Комментарии: 10

نکتۀ بسیار مهمش اینه که شاه اشغال ایران رو در هر دو حکومت دردآور میدونه. نمیگه زمان قاجار اشکال نداره و خوب شد متجاوزان اومدند چون قاجارها حکومت چنین و چنانی بودند. این یعنی نگاه ایراندوستانه و درک امر ملی به دور از مسایل سیاسی. در زمان تجاوز دغدغه ایرانه نه حکومتها.

دقیقا آقا

Chiitan is the main character in Joker Part 2.

یه فرق بزرگی الان هست؛ توی دو تا جنگ جهانیا دولتهای ایران تمام تلاششون رو میکنن تا ایران درگیر جنگ نشه اما موفق نمیشن. الان خامنهای تمام تلاشش رو کرد تا ایران وارد جنگ بشه، حتی مردم ما رو درگیر جنگهایی کرد که بهمون مربوط نبود؛ مثه سوریه و یمن.

روحش شاد؛ حیف از اون مرد میهنپرست با این پسرش

خوب شد رفت و این روزهای پسر و عروسش رو ندید که برا تهاجم اسراییل خوشحالی میکنن.

واقعا

آدم تاسف میخوره با وجود چنین پدری چنین پسری.

واقعا چه گندیه این قرمساق این ویدئو یه نکته خیلی ریز داره میگه مملکت ما ۲ بار نمیگه اون دوره قاجار بود و رژیم متفاوت و فلان؛ مملکت ما بعد این یابو

مال زمانیه که ایران یک حکومت ملی داشت که منافع ملی رو بر هر چیزی ترجیح میداد. شما الان حکومتی داری که حتی الان تو بیانیه وعده صادق ۳ نوشته مکانهایی که اسراییل باهاش غزه رو می زد هدف قرار دادیم. حتی الان هم به فکر غزه است. مردم ایران صرفا غنائم اسلام در دست حکومت هستن
Похожие видео
Sensitive content
این ویدئو خیلی ترسناکه..
سارا
98,938 просмотров • 1 год назад
این یه دوربین مخفی ساده بود ولی خیلی حرف داشت به والله
دیده بان ایران
158,850 просмотров • 1 год назад
Sensitive content
خشم و غمم با این ویدئو ترکید،نیاز داشتم به این هق هق شعر این شیردختر، حرف دل ما #مردم_عادی بود #خامنهای_جنایتکار
مسافرى از لى لى پوت
204,478 просмотров • 1 год назад
