Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

داداش ، تو اسوه‌ی سیگمای منی.....

195,368 просмотров • 2 лет назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля ممد مافی
ممد مافی2 лет назад

جا به جایی های غول آسا

Фото профиля امیر آریان(طنزنوشت)♕𓃬☼
امیر آریان(طنزنوشت)♕𓃬☼2 лет назад

لعنتی😂😂

Фото профиля Neopositivist
Neopositivist2 лет назад

کون پرنده

Фото профиля آسمان آبی
آسمان آبی2 лет назад

موس چه خبره 😁😁

Фото профиля امیر آریان(طنزنوشت)♕𓃬☼
امیر آریان(طنزنوشت)♕𓃬☼2 лет назад

😂😂😂😸

Фото профиля بگائیات میلاد
بگائیات میلاد2 лет назад

من این زیپلاین آنجل رو تو بام تهران رفتم خیلی ایمنیش بالاتر بود ولی این فقط بندا رو پیچوند دور گیره !!!!! اونجاهمش بند و قلاب و گیره و فلان

Фото профиля امیر آریان(طنزنوشت)♕𓃬☼
امیر آریان(طنزنوشت)♕𓃬☼2 лет назад

این طفلک فقط میخواست ببنده بره 😂😂😂

Фото профиля George Carlin
George Carlin2 лет назад

به عنوان یه دختر هرجا باسن بزرگ ببینم دوس دارم یه اسپنک بزنم و چون نمیتونم بزنم خنده‌ام میگیره!😂

Фото профиля امیر آریان(طنزنوشت)♕𓃬☼
امیر آریان(طنزنوشت)♕𓃬☼2 лет назад

جدی یا شوخی؟

Фото профиля kasra51
kasra512 лет назад

شبیه بویینگ ۷۴۷ بود لامصب

Похожие видео