Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
درباره فردا…
21,044 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

به نظرتون آقای قالیباف حرفی برای گفتن در برابر " تغییر دست فرمون آمریکا" داره؟ از کجا به این مهم رسیدید؟ آقای قالیباف ، یا تیم دیپلماسی مجهول ایشان، چه تجربه ای در این زمینه دارند؟ لطفاً این موارد را هم روشن بفرمایید.

تلاش و تصمیم شما قابل ستایش است. خدا قوت

پس چرا آقای قالیباف این پیامک 👇را برای ما فرستاده؟

انشاءالله آقای قالیباف میان و واردات خودرو رو آزاد میکنن و شرق کشور رو دیوار میکشن و به همه مسکن و زمین رایگان میدن و برای شهرهای کوچیک هم فرودگاه میسازن و... خیال شما هم از اون کمربنده راحت میشه

الف)این یک پروپاگاندا به شیوهی alarmist است: “صرفا برجسته کردن مسائل منفی و خطرناک در یک شرایط خاص، بصورت عمدی به نیت ایجاد اضطراب و اضطرار بین مردم”. ب)فرضاً تمامی نکات صحیح باشد، چرایی مناسب بودن قالیباف برای این شرایط، مسالهی مغفول است. نتیجه: یک تبلیغ بدون پشتوانه و محتوی!

سوال: اگر قالیباف انصراف بده این فردا در نطفه خفه میشه؟

همینجوری دیدی و جنگیدی که اسمت پای نامه ننگین بورسی سال ۹۹ بود؟

,مشخصه پول خوبی داده بهت حاج باقر. چاقالوی خیکی

خدا قوت به همه این موارد باید بحران انرژی و سوخت هم اضافه کرد کار از ناترازی گذشته وضعیت وخیمه…
