Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
۴۰ روز پیش از حمله
31,985 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

این مباحث اساسا برای کسانی که با استخاره هدف تعيين مي کنند، و با عطسه از هدف خود دست مي کشند! بی معنی است!

ایشان هم مثل شما عادت به فاضلاب خوری دارند نظامی که برای دعای کمیل آموزش دیده نمیتواند در برابر دشمن ایستادگی کند.

بسیار نگران ایران هستم این حجم از نگرانی قلبی من بی دلیل نیست نمیدانم چه میشود ولی ای کاش قبل از هر اتفاقی، ایرانیان در زندان و در حصر و خیابان دور یکدیگر جمع شوند.

@msolymani13 ایشون صرفا درباره آینده صحبت می کنه و میگه باید پیشرفت کنیم تا در آینده کم نیاریم. نه اینکه تجهیزات فعلیمون در زمان کنونی بی فایده است یا به درد نمیخوره.

شمخانی تاپاله شون هست دیگه! مردتیکه الاغ می گه سه ساعت زیر آوار بودم اما نمازم رو خوندم! تجهیزات هم نمی خواد!

دشمن تراشی کردین، برای برخورد با همون دشمنتون هم هیچ تمهیدی هم ندارین . لعنت به حکومت جمهوری اسلامی 🤮 روز بعد سقوط این حکومت تروریستی کثیف پیشرفت ایران شروع میشه ،

امین ،کیر تو کس خواهر و مادرت تو خایه لیس آخوندی بی وطن

باید تک تک این سپاهیا رو جلو ارتشیا قربونی کرد

بعد از مرگت ک کش ۴۵ ساله آمدین فقط گوه زیادی خوردین و عر و گوز کردین

حالت خرابه خرابترم خواهد شد:)
