Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
رئیس باشی، روضهخون باشی...
97,408 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

باریکلا فقط مونده برای مرحوم رئیسی یه مقتل بنویسید همت کنید میتونید

So far which Trump Presidential Term do you like best?

اشتباه نوشتی، روضه خون باشی و رئیست کنند… این روزا روضه خونا دارن به همه چیز میرسن ریاست که خیلی کمه.

روی نگارش یه زیارت نامه هم کار کنید شما می تونید.

از تخلفات انتخاباتیتون چه خبر؟

از کشف کرامت ونوشتن زیارت نامه برای ایشان غافل نشید، تلاش خود را بکنید، از شما برمیاد. این کارها اگر برای آن مرحوم چیزی نداشته باشد، حداقل برای شما که نان و روغن دارد. 😊

منصوری حالا که بیکاری ما دنبال یه کارگر خوب میگردیم اخه نیست ما اصطبل اسب داریم اگر خواستی تک بزن 😀😀😀😀

شاید ۴ تا #پسماند و #دورریز در این جمع باشند و برای حسین(ع) رهبر آزادیخواهان جهان گریه می کنند.😭 کاش عذرخواهی میکردی.

سلام میدونم #مجبورید مقدس سازی بکنید بهرحال درگذشت آقای رئیسی (رح) باعث شد بهترین فرصت برای پوشاندن کارنامه دولت در ۳ سال گذشته پدید بیاد و عزیزان با بالابردن دوز احساسات پشت ماجرای سقوط قایم بشن و از پاسخگویی بابت کارنامه بسیار ضعیف دولتی که حرفهای خیلی بزرگ زده بود طفره برن

از هلی کوپتر دیگه تماسی نداشتی؟اون یک یا علی هم که خواستی مردم اجابت کردن و نشد در دولت باشی و با بی کفایتی چهارسال دیگه ژست معاون اولی بگیری و باید تا انتخابات بعدی کیف کش بمونی

عه پسماند. کجا بودی لعنتی دلتنگت شده بودیم. توی ورامین مگه اینترنت دسترسی نداری؟ خیلی کم پیدا هستی حاجی
Benzer Videolar
Sensitive content
خیلی بعیده دختر باشی و اینها رو تجربه نکرده باشی فرقی نمیکنه کجا زندگی کنی، چه پوششی داشته باشی، فقط کافیه دختر باشی، زن باشی
نیمچه تحلیلگر
120,040 görüntüleme • 10 ay önce
Sensitive content
میشه ده هشتادی باشی، دست فروشم باشی، توی ۱۷ سالگی ازدواج کنی، الانم دو تا بچه داشته باشی، با همه سختیهای زندگی لبت خندون باشه و از زندگیت راضی باشی؟
Her war story
54,343 görüntüleme • 6 ay önce
