Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

رئیس باشی، روضه‌خون باشی..‌.

97,408 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

11 Yorum

وحید حاجی‌‌پور profil fotoğrafı
وحید حاجی‌‌پور1 yıl önce

باریکلا فقط مونده برای مرحوم رئیسی یه مقتل بنویسید همت کنید می‌تونید

Rarely Tolerable. profil fotoğrafı
Rarely Tolerable.1 yıl önce

So far which Trump Presidential Term do you like best?

علي رضا profil fotoğrafı
علي رضا1 yıl önce

اشتباه نوشتی، روضه خون باشی و رئیست کنند… این روزا روضه خونا دارن به همه چیز میرسن ریاست که خیلی کمه.

بچه درخونگاه profil fotoğrafı
بچه درخونگاه1 yıl önce

روی نگارش یه زیارت نامه هم کار کنید شما می تونید.

م.هنرمند profil fotoğrafı
م.هنرمند1 yıl önce

از تخلفات انتخاباتی‌تون چه خبر؟

M_Yousefinejad profil fotoğrafı
M_Yousefinejad1 yıl önce

از کشف کرامت ونوشتن زیارت نامه برای ایشان غافل نشید، تلاش خود را بکنید، از شما برمیاد. این کارها اگر برای آن مرحوم چیزی نداشته باشد، حداقل برای شما که نان و روغن دارد. 😊

سمیرا profil fotoğrafı
سمیرا1 yıl önce

منصوری حالا که بیکاری ما دنبال یه کارگر خوب میگردیم اخه نیست ما اصطبل اسب داریم اگر خواستی تک بزن 😀😀😀😀

Bardia profil fotoğrafı
Bardia1 yıl önce

شاید ۴ تا #پسماند و #دورریز در این جمع باشند و برای حسین(ع) رهبر آزادیخواهان جهان گریه‌ می کنند.😭 کاش عذرخواهی میکردی.

🇮🇷محمدحامد زیبایی نژاد🇮🇷 profil fotoğrafı
🇮🇷محمدحامد زیبایی نژاد🇮🇷1 yıl önce

سلام میدونم #مجبورید مقدس سازی بکنید بهرحال درگذشت آقای رئیسی (رح) باعث شد بهترین فرصت برای پوشاندن کارنامه دولت در ۳ سال گذشته پدید بیاد و عزیزان با بالابردن دوز احساسات پشت ماجرای سقوط قایم بشن و از پاسخ‌گویی بابت کارنامه بسیار ضعیف دولتی که حرفهای خیلی بزرگ زده بود طفره برن

Amir Y profil fotoğrafı
Amir Y1 yıl önce

از هلی کوپتر دیگه تماسی نداشتی؟اون یک یا علی هم که خواستی مردم اجابت کردن و نشد در دولت باشی و با بی کفایتی چهارسال دیگه ژست معاون اولی بگیری و باید تا انتخابات بعدی کیف کش بمونی

Arsha Nassir profil fotoğrafı
Arsha Nassir1 yıl önce

عه پسماند. کجا بودی لعنتی دلتنگت شده بودیم. توی ورامین مگه اینترنت دسترسی نداری؟ خیلی کم پیدا هستی حاجی

Benzer Videolar