Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

زندگی گوسفندی... #امپراطوری_دروغ

30,688 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von برناردالدین نقی علی شاه
برناردالدین نقی علی شاهvor 1 Jahr

پس چرا برنمی‌گردی مادرزنده؟

Profilbild von Reza Sammak
Reza Sammakvor 1 Jahr

گوه خوردی با دهن پر . قورومساق طوری حرف میزنی انگار غیر از تو هیچکس خارج نرفته و پناهنده نشده

Profilbild von Interloper
Interlopervor 1 Jahr

ناراحتی برگرد. کی بهت گفته بری پناهنده بشی که الان غر بزنی؟ مگه نمیدونستی فرار کنی بهت میگن فراری؟:))) مثل ادم مهاجرت میکردی که سوشال بگیر نشی. خدمت سایری عرض کنم، بنده رفتم استرالیا برای درس و بعد از چند سال اومدم امریکا. غیر محبت و احترام هیچی از دو کشور و ادم هاش ندیدم. استرالیا برای من مادر بود، امریکا پدر، و ایران نامادری جنده.

Profilbild von Memet
Memetvor 1 Jahr

چه خوب صدای خامنه‌ای رو دراورد 👏🏽

Profilbild von mo_bahrami
mo_bahramivor 1 Jahr

هر كى ناراحتِ نياد كسى براتون دعوت نامه نفرستاده بمونين همونجا براى بسيج مخبرى كنين

Profilbild von Javad Simin
Javad Siminvor 1 Jahr

۱- پناهنده تعریف حقوقی داره و برای ایرانیان زمانی حق پناهندگی برقراره که توسط حکومت شون تحت تعقیب هستند و خطر مرگ یا شکنجه یا زندانی طولانی مدت تهدیدشون میکنه. توی گوسفند پناهنده نیستی، تو فقط یه الاف مفت خور عشق خارج هستی که چون از طریق تحصیلی یا کاری نتونستی مهاجرت کنی به دروغ اعلام پناهندگی کردی. ۲- کلمه ی Flüchtling به معنی فرار نیست ابله! بلکه یعنی پناهنده یا به انگلیسی refugee (از خانه رانده شده)؛ توی گاو اینقدر مشغول مفت خوری بودی که ساده ترین کلمه ای که مرتبط با پرونده مهاجرتت هست رو هم یاد نگرفتی. ۳- پناهنده ها اجازه کار دریافت میکنند تا برن کار پسدا کنند و هزینه های زندگی شون سربار مالیات دهنده ها نباشه. ولی اگه کسی راه مفت خوری رو انتخاب کنه هر ماه یا سه ماه یک بار باید بره اداره کار و گزارش بده که مشغول یادگیری زبان یا حداقل تلاش برای پیدا کردن کاره تا یه کمک هزینه اندکی بگیرن که گرسنه کنار خیابون نخوابند! امثال تو که بعد این همه مدت هنوز کار پیدا نکردند دقیقا همون مفت خورهایی هستید که ایران هیچ گوهی نشدید و حالا به واسطه اطلاعات فک و فامیل تون اومدین اروپا و ویژگی مفت خوری رو با خودتون آوردین. ۴- من از دوستانی که این فرد رو میشناسند خواهش میکنم اطلاعات و مشخصاتش رو به نحوی به دست من برسوندند تا من بتونم از طریق اداره مهاجرت هلند ترتیب اخراج این مفت خور دروغگوی قدرنشناس رو بدم.

Profilbild von Amir_Azadi
Amir_Azadivor 1 Jahr

بابا گوه نخور دیگه، اگر خوبه چرا رفتی؟؟😂😂😂

Profilbild von Mehdi
Mehdivor 1 Jahr

داداش کمد ساز Qنی؟

Profilbild von 🇮🇷حسین‌عباسی‌فر🇮🇷 (دلاوار)
🇮🇷حسین‌عباسی‌فر🇮🇷 (دلاوار)vor 1 Jahr

علت اینکه سالها اینها ساکت بودند و حرف نمی زدند رو میشه از کامنت های این توییت فهمید یه عده فحاش بی شرف اجازه نمیدن واقعیت بیان بشه دم این پسر گرم که از این نکبت ها نمیترسه

Profilbild von میبینمت (ايران سابق
میبینمت (ايران سابقvor 1 Jahr

دوره این داستانا تمومه . امیدوارم فاکتور نکنن برات این پست و

Ähnliche Videos

زندگی اعیونی
2:59

Sensitive content

زندگی اعیونی

Teegra 🧝‍♀️𝕏

161,463 Aufrufe • vor 1 Jahr