Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
زندگی گوسفندی... #امپراطوری_دروغ
30,688 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

پس چرا برنمیگردی مادرزنده؟

گوه خوردی با دهن پر . قورومساق طوری حرف میزنی انگار غیر از تو هیچکس خارج نرفته و پناهنده نشده

ناراحتی برگرد. کی بهت گفته بری پناهنده بشی که الان غر بزنی؟ مگه نمیدونستی فرار کنی بهت میگن فراری؟:))) مثل ادم مهاجرت میکردی که سوشال بگیر نشی. خدمت سایری عرض کنم، بنده رفتم استرالیا برای درس و بعد از چند سال اومدم امریکا. غیر محبت و احترام هیچی از دو کشور و ادم هاش ندیدم. استرالیا برای من مادر بود، امریکا پدر، و ایران نامادری جنده.

چه خوب صدای خامنهای رو دراورد 👏🏽

هر كى ناراحتِ نياد كسى براتون دعوت نامه نفرستاده بمونين همونجا براى بسيج مخبرى كنين

۱- پناهنده تعریف حقوقی داره و برای ایرانیان زمانی حق پناهندگی برقراره که توسط حکومت شون تحت تعقیب هستند و خطر مرگ یا شکنجه یا زندانی طولانی مدت تهدیدشون میکنه. توی گوسفند پناهنده نیستی، تو فقط یه الاف مفت خور عشق خارج هستی که چون از طریق تحصیلی یا کاری نتونستی مهاجرت کنی به دروغ اعلام پناهندگی کردی. ۲- کلمه ی Flüchtling به معنی فرار نیست ابله! بلکه یعنی پناهنده یا به انگلیسی refugee (از خانه رانده شده)؛ توی گاو اینقدر مشغول مفت خوری بودی که ساده ترین کلمه ای که مرتبط با پرونده مهاجرتت هست رو هم یاد نگرفتی. ۳- پناهنده ها اجازه کار دریافت میکنند تا برن کار پسدا کنند و هزینه های زندگی شون سربار مالیات دهنده ها نباشه. ولی اگه کسی راه مفت خوری رو انتخاب کنه هر ماه یا سه ماه یک بار باید بره اداره کار و گزارش بده که مشغول یادگیری زبان یا حداقل تلاش برای پیدا کردن کاره تا یه کمک هزینه اندکی بگیرن که گرسنه کنار خیابون نخوابند! امثال تو که بعد این همه مدت هنوز کار پیدا نکردند دقیقا همون مفت خورهایی هستید که ایران هیچ گوهی نشدید و حالا به واسطه اطلاعات فک و فامیل تون اومدین اروپا و ویژگی مفت خوری رو با خودتون آوردین. ۴- من از دوستانی که این فرد رو میشناسند خواهش میکنم اطلاعات و مشخصاتش رو به نحوی به دست من برسوندند تا من بتونم از طریق اداره مهاجرت هلند ترتیب اخراج این مفت خور دروغگوی قدرنشناس رو بدم.

بابا گوه نخور دیگه، اگر خوبه چرا رفتی؟؟😂😂😂

داداش کمد ساز Qنی؟

علت اینکه سالها اینها ساکت بودند و حرف نمی زدند رو میشه از کامنت های این توییت فهمید یه عده فحاش بی شرف اجازه نمیدن واقعیت بیان بشه دم این پسر گرم که از این نکبت ها نمیترسه

دوره این داستانا تمومه . امیدوارم فاکتور نکنن برات این پست و
Ähnliche Videos
ب ز اصلی هیشه فکر میکرد بز است ولی در عمل گوسفندی بیش نبود
Babak Zanjani 🔝
70,899 Aufrufe • vor 1 Jahr
Sensitive content
زندگی اعیونی
Teegra 🧝♀️𝕏
161,463 Aufrufe • vor 1 Jahr
