Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
زه ددی خاوری مالک یم
19,376 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

سوال ؟ از چوقت شما صاحب این سرزمین بودید و یا شدید ؟😂 اگر صاحبان این سرزمین بودید و دعوای صاحب بودنش را می کنید ،چرا فرار کردید و ازین سرزمین دفاع نکردید ؟ در اولین موقع احساس خطر شما فرار کردید و حالا از خارج کشور دعوای صاحبیت این سرزمین را دارید ؟

تو هندو هستی تو مهاجر کوهای سلیمان هستی اوغان غول شما کجا ادم هستین این است پدر اوغان بیعقل تف به شرف نداشته تان بیعقل طایفه فاشیست قبیله

“کېدای شي ته هیر کړی وي، خو زموږ لپاره لا هم هماغه بې عقله یوټیوبر یې چې اوس د سیاستمدارانو اداګانې کوي.. 😇”

وقتیکه مالکش هستی چرا فرار کردین در خارج رفتین بیاین زنده گی کنین خاندان شما واری بی وجدان های متعصب ره گایم امی وطن از دست شما نواسه های شاه شجاع دربدر شده

ههههههه🤪🤪🤪 دا وطن زمان وطن دی 😭😭😭

اگر مالک هستی در اروپا چی گو میخوری برو به ملکت

اوغان خاک فروش مزدور جنایت کار لواطت کار زنا کار غلام پاکستان آمریکا انگلیس روس

بلکول هم داسي ده دا وطن ستا دپلار دي پلاردي پري واکمن دي زوي. يي نااهله دي په ک.....و ن......ه کي ورتوف کړي دي شړلي يي دي چي پلار يي ژوندي يي زوي يي هيڅ حق نه لري ديوي لويشتي ځمکي "رِضَى اللَّهِ فِي رِضَى الْوَالِدِ، وَسَخَطُ اللَّهِ فِي سَخَطِ الْوَالِدِ دالله رضا د پلار 1/2

حدیث دی هم پکی لیکلی او کونه دی هم ياده کړی یعني غم مسلمان یی او په مپتی ازیزرامان ډرتولی یی 🤣

🚀 Best Wallet - NO KYC crypto wallet 💸
