Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

سجل يا حبيبي سجل . ديانج

151,176 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von 🦅SalahElhosiny🇪🇬
🦅SalahElhosiny🇪🇬vor 1 Jahr

كان نفسنا في الرابع إحنا وعامر عبدالله قام اليو ديانج قالنا هسجله أنا وافرحكم 😂❤️🦅

Profilbild von Mohamed hameed
Mohamed hameedvor 1 Jahr

هدف علي طريقة هدفه في ماتش الزمالك اللي كان في صناعة السولية العالمية بس بصراحة الهدف دة احسن بكتير من هدفه في الزمالك

Profilbild von 🦅🇪🇬Romyo zezo Ahlawyرمضان حمدي
🦅🇪🇬Romyo zezo Ahlawyرمضان حمديvor 1 Jahr

هدف روعة يا فارس 🔥🔥 ديانج رجله عارفة سكة المرمى وكل اللي كان محتاجه شغل زيادة بعد الإصابة اللي حرمتنا من لاعب بجودة عالية جداً ونادر تلاقي زيها في افريقيا ولو رجع للملعب مع كولر وأصبح أساسي كام مباراة كان هيستعيد الفورمة بتاعته وكان هيبقي مؤثر جداً معانا 👌

Profilbild von Gamal Mahmoud جمال محمود
Gamal Mahmoud جمال محمودvor 1 Jahr

اجمل شىء لما لاعب سبق له اللعب فى الاهلى لما يجيب هدف تلاقى سيرة النادى الاهلى حاضرة كم انت عظيم يا اهلى

Profilbild von Ahmed El sharkawy
Ahmed El sharkawyvor 1 Jahr

تخيل الكورة دي جول .. الله عليك يا ديانج❤️

Profilbild von Azaroo 🦅🇵🇸
Azaroo 🦅🇵🇸vor 1 Jahr

اومال رجله كانت مقطوعة معانا في الشوط ليه وعمره ماشاط ولا كورة 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️😭

Profilbild von Eng. Elsayed Ismail
Eng. Elsayed Ismailvor 1 Jahr

مش قادر اقتنع ان عندنا موسم استثنائى ومحتاجين للاعيبه مميزه وبندور على لاعيبه باسعار مناسبه ونسيب لاعيب زى ديانج حتى لو على سبيل الاعاره وفالاخر عندنا لجنه كوره ولجنه اسكواد وخلافه بالذمه ده عقل ؟؟؟!

Profilbild von Mohmmed El Beshry
Mohmmed El Beshryvor 1 Jahr

@GellanyEl لو ديانج مارجتش الموسم القادم. يبقى من صاحب قرار خروجه هو اللي يمشي

Profilbild von eslam fayez 🦅
eslam fayez 🦅vor 1 Jahr

لاعب مكنش ينفع نخسره والله

Profilbild von Sameh Hussiensliem
Sameh Hussiensliemvor 1 Jahr

لاعبي الاهلي اللي احترفوا بيصعبوا علي بعد كل هدف يسجلوه و هما بيجروا زي ما تعودوا علي الجمهور ان تكون اهلاويا نعمة

Ähnliche Videos