Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

شاه و «مساله‌ی دموکراسی»

121,781 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

10 Kommentare

Profilbild von john lock
john lockvor 1 Jahr

منوچهر بختیاری را زندانی میکنند تا ملی‌گرایی خفه شود، مجید توکلی صدا بلند میکند. مجید توکلی را زندان میکنند، داروین صبوری سربرمیاورد، داروین را هم ساکت کنند جای دیگری کس دیگری صدا بالا میبرد و حق میگوید. جامعه به شدت ملیگراست. پاینده ایران

Profilbild von ⁦بیتا
⁦بیتاvor 1 Jahr

@CahrliChaplin این بدیهیات که میگی ر اکانت‌های ناشناس اینجا مدتهاست میگن؛ منتهی اون وسطاش منویات ج.ا ر هم داری به مخاطب قالب می‌کنی. من نمیدونم تو کی هستی یا به کجا وصلی ولی این اینجا باشه تا به وقتش بزنم تو روی هر ساده‌لوحی که اسم خودشو گذاشته پادشاهی خواه و داره تو ر پروموت می‌کنه.

Profilbild von سولفوریک‏ H₂SO₄
سولفوریک‏ H₂SO₄vor 1 Jahr

مثل عرازشه، اسم دموکراسی رو که می‌شنوید کهیر می‌زنید ریدم تو اون جامعه‌شناسی که تو خوندی

Profilbild von SANTAMURTE
SANTAMURTEvor 1 Jahr

باگ دموکراسی رو میشه تو اروپا دید چه برسه به خاورمیانه

Profilbild von Amin Fazeli
Amin Fazelivor 1 Jahr

استدلال های بی پایه اساس شما رعیت‌ها هیچ نفوزی در جامعه علمگرا ندارد در همین حد که باهاش در مجازی خودارضای کنین هم نیست

Profilbild von Farhad👑🎗️
Farhad👑🎗️vor 1 Jahr

دموکراسی, حکومت قانون, ... تمام اینها ابزارهای سیاسی و نسبی هستند اینهارو به عنوان مدینه فاضله بچه مسلمونی به خورد جامعه میدن, از آمریکا تا انگلیس و کشورهای اروپای دیپ استیت و فرقه‌ها دارند حکومت میکنند و روزی نیست که ق.ا زیر پا گذاشته نشده یا تقلب انتخاباتی صورت نپذیرفته باشه

Profilbild von All
Allvor 1 Jahr

داروین جان بدون تعارفات میگم خدا شاهده به افراد بادانش و همزمان باشرفی همچون شما عزیزان برای آگاهی و رهایی نهایی ملت ایران نیاز مبرم داریم👌🏼...... امیدوارم همیشه پرشور و پرتاثیر باشید بویژه برای نسل‌های جوان ایرانمان......❤️

Profilbild von Sarah
Sarahvor 1 Jahr

تو کی هستی؟ اینهمه سال کجا بودی؟ این جایی که داری صحبت میکنی کجاست و مخاطبانت کی هستن؟ نوشته یا ویدیوی قدیمی هم اگر داری لینک بزار بیینیم. مرسی.

Profilbild von hosein
hoseinvor 1 Jahr

همین دموکراسی دو نسل بعد در غرب با زاد و ولد جهادی های صادراتی و مهاجم و کوچ کرده و ..‌. تکلیف خیلی از دستاوردهای تمدن غرب را روشن خواهند کرد! البته فعلا در حد تجمع و تظاهرات و تهدید و ارعاب عمل میکنند تا اکثریت را با زاد و ولد حیرت انگیزشان کسب کنند!

Profilbild von Pendorapandora
Pendorapandoravor 1 Jahr

اگر در زمان شاه ، روشنفکرانی چون شما بدون لکنت حقایق را به مردم میگفتن، اگر به جای اینکه حکومت یک تنه و در خفا با این جماعت مرتجع مبارزه کند در تلویزیون حضور پیدا میکردن و نقد سطحی و بی منطق خود را در باره اصلاحات و امور کشور بر ملا میکردن ، زودتر از اینها آبرویشان میرفت 😢🌷

Ähnliche Videos