Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
شاه و «مسالهی دموکراسی»
121,781 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

منوچهر بختیاری را زندانی میکنند تا ملیگرایی خفه شود، مجید توکلی صدا بلند میکند. مجید توکلی را زندان میکنند، داروین صبوری سربرمیاورد، داروین را هم ساکت کنند جای دیگری کس دیگری صدا بالا میبرد و حق میگوید. جامعه به شدت ملیگراست. پاینده ایران

@CahrliChaplin این بدیهیات که میگی ر اکانتهای ناشناس اینجا مدتهاست میگن؛ منتهی اون وسطاش منویات ج.ا ر هم داری به مخاطب قالب میکنی. من نمیدونم تو کی هستی یا به کجا وصلی ولی این اینجا باشه تا به وقتش بزنم تو روی هر سادهلوحی که اسم خودشو گذاشته پادشاهی خواه و داره تو ر پروموت میکنه.

مثل عرازشه، اسم دموکراسی رو که میشنوید کهیر میزنید ریدم تو اون جامعهشناسی که تو خوندی

باگ دموکراسی رو میشه تو اروپا دید چه برسه به خاورمیانه

استدلال های بی پایه اساس شما رعیتها هیچ نفوزی در جامعه علمگرا ندارد در همین حد که باهاش در مجازی خودارضای کنین هم نیست

دموکراسی, حکومت قانون, ... تمام اینها ابزارهای سیاسی و نسبی هستند اینهارو به عنوان مدینه فاضله بچه مسلمونی به خورد جامعه میدن, از آمریکا تا انگلیس و کشورهای اروپای دیپ استیت و فرقهها دارند حکومت میکنند و روزی نیست که ق.ا زیر پا گذاشته نشده یا تقلب انتخاباتی صورت نپذیرفته باشه

داروین جان بدون تعارفات میگم خدا شاهده به افراد بادانش و همزمان باشرفی همچون شما عزیزان برای آگاهی و رهایی نهایی ملت ایران نیاز مبرم داریم👌🏼...... امیدوارم همیشه پرشور و پرتاثیر باشید بویژه برای نسلهای جوان ایرانمان......❤️

تو کی هستی؟ اینهمه سال کجا بودی؟ این جایی که داری صحبت میکنی کجاست و مخاطبانت کی هستن؟ نوشته یا ویدیوی قدیمی هم اگر داری لینک بزار بیینیم. مرسی.

همین دموکراسی دو نسل بعد در غرب با زاد و ولد جهادی های صادراتی و مهاجم و کوچ کرده و ... تکلیف خیلی از دستاوردهای تمدن غرب را روشن خواهند کرد! البته فعلا در حد تجمع و تظاهرات و تهدید و ارعاب عمل میکنند تا اکثریت را با زاد و ولد حیرت انگیزشان کسب کنند!

اگر در زمان شاه ، روشنفکرانی چون شما بدون لکنت حقایق را به مردم میگفتن، اگر به جای اینکه حکومت یک تنه و در خفا با این جماعت مرتجع مبارزه کند در تلویزیون حضور پیدا میکردن و نقد سطحی و بی منطق خود را در باره اصلاحات و امور کشور بر ملا میکردن ، زودتر از اینها آبرویشان میرفت 😢🌷
