正在加载视频...
视频加载失败
شرم نیابتی «ملی»
10 条评论

Aban 🕊️1 年前
اجازه بده از نوحه «ملی» رونمایی کنم.

Best Wallet1 年前
🚀 Best Wallet - NO KYC crypto wallet 💸

نفوذیها1 年前
اشک شوق ریختم از این صحنه🥹 یه ایران یک صدا داره رضا شاه دوم رو صدا میزنه🤭 ایکاش فقط میانگین سنی شون بالای ۸۰ سال نبود🤓

ویل دورانتخوار1 年前
«کینگ» رو اگه خیلی محکم بیان نکنی «نگ»ش، «ر» شنیده میشه.

Mercury Parsi1 年前
سکولاریسم «ملی»

Parviz Partokiya1 年前
نمیشه بجای کلمه کینگ از شاه و پادشاه و ... استفاده کنند؟ در کلمه کینگ، نگ بعضا صدای ر میده

ناکاما1 年前
خدا لنتت کنه این چی بود :)))))))))))

🏴مندلسون1 年前
😂

Arad1 年前
واااای اینو ندیده بودم 🤯🥴🥴🥴

Mami Jlo1 年前
برای برگردوندن پیکر پاک شاه فقید🙄باید رای گیری بشه، شاید ما مردم عادی دوست نداشته باشیم این خائن و دزد و .....برگرده،خووووو
相关视频
0:49
Sensitive content
بچه ها شرم نیابتی چیه؟ من الان یه دوسه لول بالاترشو حس کردم😑
هلوچی
156,097 次观看 • 1 年前
