Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
صدای بازار، صدای مردم ...
47,447 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 10

به کی رای دادی؟؟

💪 Merica, we're taking it back. 💯 You like Trump, you know it, time to show it. ✅ T's for Trump here:

از این بازاری ها خوارکصه تر خودشونن، اون حمایت شون از #فتنه_۵۷ اینم از خالی کردن پشت مردم در قیام ۱۴۰۱ عوض اینکه مغازه هاشونو به نشونه حمایت و اعتراض ببندند نشسته بودن جلو مغازه هاشون تخمه میشکستند کشته شدن بچه های مردم رو کف خیابون تماشا می کردند

اشتباه میگوید. رابین هود مالیاتهایی که حکومت از مردم گرفته بود را به آنها باز میگرداند.

بازار و مردم؟ خنده داره بازاری جماعت هیچ وقت ضرر نمیکنه دلارمیکشه بالا اینا دوبله میکشن رو قیمت این عجز و ناله اشون بخاطر نبودن مشتری و رکود ناشی از تورمه

تا وقتی التماس آخوندو میکنید همین آشه و همین کاسه! هرموقع به این نتیجه رسیدید از این حکومت عبور کنید اونوقت یه فرجی میشه! خواستن از تغییرناپذیر ترین حکومت جهان کار احمقانه ایه

عزيزم دلار رانميبرن بالا……… #ريال_بي_ارزش ميشود …ميدوني چرا؟ #اخونداومده_ايران_مارانابودكنه

تحصن کنید ملت چندین ساله که سر در گمهست شما بازاری های تازه متوجه شدید. #سقوط_جمهوری_اسلامی

کسی که بیشتر غُر میزنه وضعش بهتره.دلیل غُر زدنه اینها اینه که بیشتر میخوان در بیارن که خُب در این مورد کمی سخت تر شده. به شکم های قلمبیده اینا نگاه کنید!یارو میگه دارو خریدم ۳۰۰ هزار تومن امروز شده ۷۵۰ هزار تومن و میتونه بخره.این کثافت اسمی از اینکه درآمد خودش هم رفته بالا نمیبر

دولت واقعا بودجهای دیگه نداره و برای بقا میجنگه، به خاطر کاسبان تحریمهای فا**شیستی ضد ایرانی، امثال پهلوی و فرقه پایداری و رجوی و جلیلی و …
