Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
صدو پنجاه بار دیدمش
156,208 görüntüleme • 2 yıl önce •via X (Twitter)
9 Yorum

دختر حاجی2 yıl önce
پیک می کلاسمون ساعت ۷ صب بی دلیل:

آبنبات چوبی 🍭2 yıl önce
🤣🤦🏻♀️

Elin 🥢2 yıl önce
خوشحال بحالت با این اعصاب و ارامش و وقت آزادی که داری ، من همون یکبارم که دیدم الان دقت کردم از شدت لوس بودن و فیکیش ، کهیر زدم

آبنبات چوبی 🍭2 yıl önce
اشکال نداره دیگه نگاه نکن🥲🤍

Makia2 yıl önce
برای عذاب دادن خودم تا آخر دیدم

آبنبات چوبی 🍭2 yıl önce
🤦🏻♀️🤣

Bill Butcheram2 yıl önce
کس ننه آقا خرگوشه و بچه موشه و این خانم و شما.

کآمی⚡2 yıl önce
پس واسه دیدن عذاب الهی لازم نیست حتما بریم اون دنیا

آبنبات چوبی 🍭2 yıl önce
درسته😂
