正在加载视频...
视频加载失败
عرفان ثابتی
10 条评论

اوننارنگیمعادل جانتان خوش باد 🌹بود

کار خوبی میکنه بندهخدا از خودش چیزی نمینویسه چندروز پیش اومد متنی از خودش بنویسه به تمام معنا رید :)) نوشته بود "مربای جهل و جنون".... بهش گفتم آخه این چه ترکیبیه؟میگه شما مطالعه نداری مربا یعنی پرورشیافته گفتم کسخل خود عربا هم مربا رو برای خوردنیه میگن چه برسه فارسی؟

😂

عرفان ثابتی و یکسری از بهایی های دیگه ای که اینطوری مینویسند بخاطر اینه که میخوان شکل سران دین شون حرف بزنند. دلشون میخواد شبیه اونا باشند. مثل مسلمونایی که تا زیر پلک شون هم پشم دارند که شبیه محمد ۱۴۰۰ سال پیش باشند. باور کن من وقتی میخواستم درباره دین بهایی تحقیق کنم داستان داشتم. اونایی که عربی بود که هیچ! برای فهمیدن کتاب های فارسیش هم باید میرفتم دو تا فرهنگ لغت فارسی میاوردم که فارسی نوشتن بهالله و عبدالبها و بقیه شون رو به فارسی که شکل آدمیزاد هست ترجمه کنم بفهمم اینا چی گفتن. بخدا خود سعدی خدا بیامرز هم زنده بشه فارسی اینا رو نمیفهمه.

جانتان خوش باد🤡💐

سیستماتیک تر لاشخور شده. سایت زده و یه گوشه سفره لاشخوران بشر حقوق رو گرفته

بیماری «سخن بزرگان»😂

😂😂

جانتان خوش باد

😂😂

