Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
قاشق زنی در شیراز
27,893 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

ما تو استان اذربایجان ایران یک رسم شب چهارشنبه سوری داشتیم بهش میگن ( شال سال لاما) معنی اش میشه «شال انداختن». قدیم ها که خونه ها یک پنجره باجه مانند رو سقف داشت، مردم از داخل اون پنجره شال آویزون میکردن پایین، صاحب خونه آجیل و یا شیرینی به شال می بست و شال را میکشیدن بالا. من که بچه بودم دیگه از این پنجره ها نبود، شال رو می بستن به در و زنگ میزدیم و قایم میشدیم تا صاحب خونه شال را پر کنه. شبیه همین قاشق زنی هست ولی نوعجمع اوری آذوقه فرق داره 😂❤️

چقدر زیبا. سپاس از اینکه share کردی این رسم فوق العاده را. 🩵

New single just landed! take the journey

حس خوب 🥰

به به به به 👏👏

❤️👑🦁☀️✊🤝✌️

درود

چادر؟

لایک لایک همیشه سرزنده باشید کاکو، زنهای نجیب زاده شهر من شما شاد باشید و سلامت که زندگی یک ایران به سلامتی و شادی شماست
