Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
قبل پرش:👺 بعد پرش: 💅
149,803 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
41 Kommentare

خیلی دوست دارم اینو امتحان کنم ولی میترسم حین اینکه تو هوا آویزونم سکته کنم قلبه دیگه یهو دیدی از هیجان وایساد

منم دقیقا همین ترسو دارم

با اینکه خودم راپل کار هستم باز از سقوط وحشتتتتتتتتتت دارم گاهی هنگام فرود که به طناب یه شوک وارد میشه ؛ رسما مرگ رو حس میکنی. ولی باز لذت بخشه

خطر سکته نداره؟🥲😂

به توان قلب و بدنتون بستگی داره. ولی در کل ترسیدن از سقوط خیلی وحشتناکه

من مثل بز از ارتفاع میترسم نخ سوزن سوار هواپیما های ج.ا بشم 😩😩

علی آقا چرا جیغ میزنی تو باید داد بزنی 🤣

خیلی تجربه خوبیه دوستان امتحان کردم شمام امتحان کنین ارزششو داره فقط پنج ثانیه اول ترس داره که واقعا فک میکنی پریدی بعد که اویزون میشی از اون طناب خیالت تخته که فقط بازیه و ترس نداره😂😂

من نمیتونم ترس از ارتفاع شدید دارم🥲

یه سخن از بزرگان هست که میگه اگه از شیر میترسی برو تو دلش وقتی کونت گذاشت میفهمی نباید همه چیو امتحان کنی 😂😂

اگه اندازه سر سوزن به ایران و تجهیزات ایران اعتماد داشتم امروز میپریدم 😭

چه جیغایی کشید

آره😂

وای فک کن اگه ب اون ستونه وسطی میخورد قشنگ میترکید ک

پفیوز این چه مدل جیغ کشیدنه 😂 یهو تافته شبانه بنفشم بگیر 😂

واقعا ترسناک هم هست از حق نگذریم😂

@Melika_NG1 عاشقشم

مند همیشه منتظرم یکی بخور به اون ستون😁😁

نه به سیبیلاش نه به جیغاش داداش داد بزن جیغ چیه دیگه😂

این رفیق من بود به زور میگرفتم سیبیلاشو واجبی میمالیدم . سیبیل حرمت داره

توچه هوای قشنگی هم پریده🥺

😂😂

عالی

واییی😂😂

باحال ترین پرش برج میلاد همین بوده تا الان😂

خیلی دوست دارم تجربه کنم 😁 البته من شهر بازی هم حوصله ام سر میره 🥲 فکر نکنم به کسی که نترسه حالی بده 😅

چه جیغی میزنه😂

وای مردم😂😂😂

خاله علی😅

این جا کجاست من بیام امتحان کنم

جیغاش از جیغای منم دخترونه تره 💅🤣🤣🤣

عالی ولی لعنت به لایک که باعث این نوع دیوونه بازیاست

کی میاد بریم ؟

آدم دیگری شد

دقیقا😂

قبل ، بعد ❌ پیش ، پس ✅

خیلی ترسناکه

آقا: این پرش چقدر هزینه داره. اگر پولش باشه تجربه کنیم.

ترس خیلی تاثیر داره

Let me tell u someting

Come Around out now on Youtube
