Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

قشنگ بود گفتم شما هم ببینید

40,733 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 10

Фото профиля Mr.mehdi
Mr.mehdi1 год назад

چی شده؟ دیدی تا اخرش

Фото профиля Solar Heavy
Solar Heavy1 год назад

space meets sound

Фото профиля ܢܸܠܒߊ
ܢܸܠܒߊ1 год назад

قشنگه خیلی هم قشنگ اما تو دنیای واقعی وجود نداره

Фото профиля Mr.mehdi
Mr.mehdi1 год назад

بله درسته

Фото профиля کدبانو ی خونه
کدبانو ی خونه1 год назад

دخترعموی من سه ماه بعدازدواجش فهمید سرطان خون پیشرفته داره ودکترها جوابش کردن یه بیمارستان خصوصی و یه دکتر خوب گفت پنجاه پنجاه من درمانش میکنم دامادعموم خونه اش زندگیش ماشینش حتی خودش روبازخرید کرد از یه شرکت خوب تادخترعموی من خوب بشه که شد و مردونه پای زنش موند الانم کارگر هنوز

Фото профиля وانیلا
وانیلا1 год назад

شبی رمانای ارشام تهرانیه، با دنیای دخترونش میخواد خدافظی کنه، یا یه بوس تو اینه با لبای جیگریش بفرسته با لباسی که هارمونی خاصی با چشماش داشت

Фото профиля Beff Jezos
Beff Jezos1 год назад

لامصب اون سه روز آخرشم یه پسر موفقو به گا داد😤

Фото профиля موسیو
موسیو1 год назад

سکانس بعد دختره خوب میشه و با مردی ک دیگه رستوران و پول و کار نداره کات میکنه

Фото профиля شــهریـار
شــهریـار1 год назад

آخرش هم اون زن چون مرد دیگه رستورانی نداره ولش میکنه! 😂

Фото профиля مهندسِ آلمانی
مهندسِ آلمانی1 год назад

توی اینستا دیدم، چرا گذاشت کار به اینجا بکشه؟ چرا از اول مهر و محبت و عشق و علاقه و دوس داشتن رو احتکار میکنیم؟ کجا میخایم ببریم؟

Похожие видео