قشنگ گوش بدین.
54,243 次观看 • 1 年前 •via X (Twitter)
10 条评论

بهتر از این نمی شد شرایط و حال الانِ مردم ایران رو توصیف کرد.

نمیدونم چرا ولی از ثانیه پنجاه به بعد جلو اشکامو نمیتونستم بگیرم دیگ.

حوصله این مردک رو ندارم چون میدونم چون سیر تکاملیشو میدونم برعکس فراموشکارها و الزایمریها با سابقه افراد کار داریم

مراد ویسی دلقک🤣🤣🤣 این خودش آخوند زاده و آخوندلیسه

📍مراد ویسی، نماد روزنامهنگاری شجاع، مسئول و میهندوست است. کسی که نه در پشت میزهای امن، بلکه در خط مقدم حقیقت، بیوقفه برای آگاهی مردم ایران مینویسد و افشاگری میکند. او با سواد، با دانش، و در عینحال دلسوز و بیادعاست؛ و از معدود کسانیست که دلش برای خاک ایران میتپد، نه برای جناح و قدرت. محبوبیت مراد ویسی میان مردم، چیزی نیست که مزدوران نظام نکبت اسلامی با فحاشی و تهدید در توئیتر بتوانند از میان ببرند. اتفاقاً همین حملات دستهجمعی، سند ترس حکومت از صدای رسای حقیقت است. من با تمام وجود از او سپاسگزاری 🙏 میکنم و پشت مراد ویسی میایستم، چرا که امثال او چراغهای روشنی هستند در تاریکی شب سرکوب و سانسور.

این خودش مشاور مطبوعاتی شمخانی بوده.🖕🖕

اون شعری هم که در آخرخوند خیلی زیبا و پشمریزون بود

😢

آفرین بر تو جناب ویسی

👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏❤️❤️❤️
