Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
كريم مين .. نيدفيد بتاعنا 👀 🤔
35,096 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

على فكرة..أنا موافق عبدالظاهر السقا فى كل كلمة قالها عن كريم نيدفيد .. لإنه بصراحة لاعب أكتر من ممتاز ،، لكن مع الأسف مالوش حظ نهائياً مع النادى الأهلى .. ودى موجودة فى الكورة..ممكن تتألق فى نادى ولا تتألق فى نادى آخر

You’re going to 💙 Jenny McCarthy’s new mascara line - ELEVATE Her brand FORMLESS BEAUTY = 💄Simple Ingredients. Safe Cosmetics. Pure Beauty.👄

أه كريم نيدفيد بتاعنا الاهلاوي الوريث الشرعي لهادي خشبة ارفعوا انتم بس انتقاده وكمية التنمر والسخرية وربنا يحفظه من شر الأصابات وان شاء الله هيكون مؤثر جدا بالفريق وعلي فكرة كولر اكلم بأهمية كريم في غرفة اللبس ووجود لاعب مثله بالفريق وان شاء الله هيكون رقم كبير بالفريق

استاذ محمد نصيحة من أخ انت مزودها مع كريم الولد مؤدب جدا عمره ما عمل مشكلة عمره ما كشر الاصابات بهدلته ومع ذلك لما مشي من الاهلي كان مستواه ممتاز مشكلته مع الاهلي انه مبيلعبش ياريت نخف عليه احنا بشر والي مترضاهوش علي نفسك مترضاهوش لغيرك انا بحب كريم واتمني له التوفيق والنجاح

اللي لعب كورة هو اللي يعرف قيمة نيفيد للاسف هو مالهوش في الحوارات التانية هو لعيب كورة بس

يا ا. محمد احنا مش بنتكلم عن الشخصية أو عن السلوك لانه واضح جداً انه محترم الموضوع كله في أنه مش قادر يتطور لكن الله أعلى وأعلم بأسرار الغرف المغلقة

دي حقيقة وكان نفسي يستعيد مستواه قبل الاصابة اتمنى يتوفق في ده

مش ناسى ماتش له ضد الزمالك لما كان فى وادى دجلة حرفيا والله كان بيلاعبهم لوحده يرجع يدافع ويستخلص الكوره ويوزع لعب ويصنع فرص ولا انيستا فى زمانه مش عارف ايه اللى حصله وليه بقى لاعب موظف بالشكل ده ولا ده مستواه الطبيعى وماتشه ضد الزمالك كان حدث استثنائي

نيدفيد في وقت مكانش فيه لاعيبه ف الفريق كان افضل لاعب ف الفرقه وهو بيلعب باك يمين وساعتها كان عندنا لاعيبه ماتعديش من قدام النادي بس هو كان الافضل مكناش نرتاح الا لو نيدفيد في الملعب بس للاسف حظه وحش مع الاهلي اول مارجع اتصاب ومرجعش لمستواه بس مش فاهم متريق عليه ليه

😂😂😂😂

كنت خليه 😏
