Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

كريم مين .. نيدفيد بتاعنا 👀 🤔

35,096 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 11

Фото профиля سامي المالكي
سامي المالكي1 год назад

على فكرة..أنا موافق عبدالظاهر السقا فى كل كلمة قالها عن كريم نيدفيد .. لإنه بصراحة لاعب أكتر من ممتاز ،، لكن مع الأسف مالوش حظ نهائياً مع النادى الأهلى .. ودى موجودة فى الكورة..ممكن تتألق فى نادى ولا تتألق فى نادى آخر

Фото профиля Formless Beauty
Formless Beauty1 год назад

You’re going to 💙 Jenny McCarthy’s new mascara line - ELEVATE Her brand FORMLESS BEAUTY = 💄Simple Ingredients. Safe Cosmetics. Pure Beauty.👄

Фото профиля 🔻🔮Ibrahim⚓🔻
🔻🔮Ibrahim⚓🔻1 год назад

أه كريم نيدفيد بتاعنا الاهلاوي الوريث الشرعي لهادي خشبة ارفعوا انتم بس انتقاده وكمية التنمر والسخرية وربنا يحفظه من شر الأصابات وان شاء الله هيكون مؤثر جدا بالفريق وعلي فكرة كولر اكلم بأهمية كريم في غرفة اللبس ووجود لاعب مثله بالفريق وان شاء الله هيكون رقم كبير بالفريق

Фото профиля mahmoud ali 🦅
mahmoud ali 🦅1 год назад

استاذ محمد نصيحة من أخ انت مزودها مع كريم الولد مؤدب جدا عمره ما عمل مشكلة عمره ما كشر الاصابات بهدلته ومع ذلك لما مشي من الاهلي كان مستواه ممتاز مشكلته مع الاهلي انه مبيلعبش ياريت نخف عليه احنا بشر والي مترضاهوش علي نفسك مترضاهوش لغيرك انا بحب كريم واتمني له التوفيق والنجاح

Фото профиля Magdy
Magdy1 год назад

اللي لعب كورة هو اللي يعرف قيمة نيفيد للاسف هو مالهوش في الحوارات التانية هو لعيب كورة بس

Фото профиля Hesham Abdalla
Hesham Abdalla1 год назад

يا ا. محمد احنا مش بنتكلم عن الشخصية أو عن السلوك لانه واضح جداً انه محترم الموضوع كله في أنه مش قادر يتطور لكن الله أعلى وأعلم بأسرار الغرف المغلقة

Фото профиля ahmed el.bana
ahmed el.bana1 год назад

دي حقيقة وكان نفسي يستعيد مستواه قبل الاصابة اتمنى يتوفق في ده

Фото профиля Mo.IsMaiL14🦅
Mo.IsMaiL14🦅1 год назад

مش ناسى ماتش له ضد الزمالك لما كان فى وادى دجلة حرفيا والله كان بيلاعبهم لوحده يرجع يدافع ويستخلص الكوره ويوزع لعب ويصنع فرص ولا انيستا فى زمانه مش عارف ايه اللى حصله وليه بقى لاعب موظف بالشكل ده ولا ده مستواه الطبيعى وماتشه ضد الزمالك كان حدث استثنائي

Фото профиля Mohamed Shehab
Mohamed Shehab1 год назад

نيدفيد في وقت مكانش فيه لاعيبه ف الفريق كان افضل لاعب ف الفرقه وهو بيلعب باك يمين وساعتها كان عندنا لاعيبه ماتعديش من قدام النادي بس هو كان الافضل مكناش نرتاح الا لو نيدفيد في الملعب بس للاسف حظه وحش مع الاهلي اول مارجع اتصاب ومرجعش لمستواه بس مش فاهم متريق عليه ليه

Фото профиля أحمد هاشم البلبوشي
أحمد هاشم البلبوشي1 год назад

😂😂😂😂

Фото профиля Sherif Hassan
Sherif Hassan1 год назад

كنت خليه 😏

Похожие видео

لما سألت نيدفيد عن رأيه فى انتقال رمضان صبحي لبيراميدز كان السؤال مبرر لان نيدفيد ورمضان وناصر ماهر كانوا فرقه واحده فى الناشئين وكانوا الثلاثه مميزين جدا وموهبتهم طاغية نيدفيد لما جاوب اتكلم عن مشاعره هو كأحد أبناء النادي ، لا قلل من رمضان صبحي ولا اتكلم عنه بشكل سيء ، فقط قال انه متضايق من تصرفه وان مكنش ينفع التصرف ده من ابن النادي وده كلام اي اهلاوى مخلص هيقوله النهارده كابتن إكرامي بيقول ان رمضان كان كابتن نيدفيد وكان بيحط عليه ، مش عارف يعنى ايه كان بيحط عليه دى معناها ايه ، لكن اسأل أي حد كان متابع الفريق ده كان مسمينه فريق نيدفيد وأعتقد شارة القيادة واضحه جدا على ذراع نيدفيد الماتش ده تألق فيه نيدفيد ورمضان وناصر ، الوحيد اللى مشواره مكنش متناسب مع حجم موهبته كان للأسف كريم نيدفيد ، لكن أنا على يقين ان ربنا هيعوضه خير لانه فعلاً كان يستحق شارة القيادة والوحيد اللى كمل مشواره وهو ابن النادي الاهلى ربنا يابنى يكرمك ويعوضك خير .. كله نصيب

Ahmed Osama

124,847 просмотров • 8 месяцев назад