正在加载视频...
视频加载失败
كفاية بقى ! #مزيد
9 条评论

أبوسراج راجي2 年前
عشرة سنين لتصلوا لحالة الأمان اليوم ؟! ام العكس ؟؟؟!كيف تفكرين

Free free palestine2 年前
الأخت سيساوية متضررة من الكهربا اظن وقت مناسب للخروج حتى السيساوية ملو

سعيد النبهان2 年前
لانكم معيز وجبناء اولاد م***** كمان معقول تسلم ورقبتكم لشخص تافه ثلجته من عشر سنين ما فيهاش غير الميه

hadj dahmani2 年前
والله غيل تستاهلو . ولما اعدمو مرسي اين كنتم

drfree man2 年前
ههههه كذبة قعدنا سنين عشان نشعر بالأمن.. ذوقوا بعض الذي رقصتم لأجله

Gehan Farag2 年前
شئ محزن والله الأمن والأمان 😂لا وكمان مهظدكيش مشكله الكهرباء تزيد.. يا رب يزود عليكم الهم كمان وكمان

🔻 صواريخ 🔻كلامية🔻2 年前
@11bewithallah

mohammad al abaddi2 年前
😂😂😂😂😂😂 أزبرو وسترو

Magnum2 年前
حكاية اننا نضحي و نموت من الفقر و الجوع عشان الوطنية دي كلها كذب و تمويه من الفشل و النصب الحكومي ، دي حكومة نصابة فاشلة و وسخة، السيسي مستبد و حقير بيحتقر الشعب و بيستغلة ، فقر مصر و فقر المصريين عشان هو و حاشيتة يقعدوا فوق و يدندلوا رجليهم علي الشعب

