Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
لاااا دا احنا منقعدش في مكاننا
25,085 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
10 Yorum

isaac1 yıl önce
طب هيقعودا فين 🤣

Mahmoud Hussien1 yıl önce
عندها 😅😅

Rania Elkhateeb1 yıl önce
بيقولك احنا كنا بننزل ناخد من الاسواق ومبقناش قادرين نحل !! طب ما هو خد من الأسواق عشان يعمل بذخ مالوش لازمة

Mahmoud Hussien1 yıl önce
هو اللي صنع السوق السوداء

عبده القماش1 yıl önce
بطل العالم في التنويم المغناطيسي

Mido1 yıl önce
كلنا فهمنا يا سيادة الريس - معرص

farida1 yıl önce
كان يقصد انه هيتنقل للعاصمة الإدارية

名前なし-No names1 yıl önce
مسيلمة الكذاب

أحمد الجابري🇪🇬 ☥1 yıl önce
انا شايف انه فاشل اقتصاديا بس الوضع الحالي في العالم يخلينا نتوقع اي شىء ومش بايده حاجات كتير

Mahmoud Hussien1 yıl önce
هو فشل وعليه يعلن ده وهو اللي وضع نفسه و البلد في الأزمة دي
Benzer Videolar
1:53
Sensitive content
الدنيا دي ياما فيها🥺 دا احنا عايشين في عالم تاني خالص ومانعرفش اي حاجه عن الناس دي
Mariam
549,730 görüntüleme • 9 ay önce

