Loading video...
Video Failed to Load
لمپن، بیتربیت، و بی محتوی
11 Comments

فعلا که یک سال پیش هرچی پیش بینی کرده درست از آب در اومده

ایشون در بهترین حالت جنتخواه مناطق محرومه…

هرچی گشتی تو دوساعت نتونستی ی حرف بد و بیراه ازش پیدا کنی؟ احمق

دلیل سوزش عرازشه. خداوند دکتر مطهرنیا رو حفظش کنه و ایشالا این حرفاش بیش باد :)

بی تربیت را از کجای صحبتهاش متوجه شدین ؟؟ اول مناظره قیس با زیبا کلام را ببینید و بعد این مناظره تا متوجه بشین لمپن و متوهم و بی محتوی چه کسی است

take the journey

بله بله، میدونم خیلی دوست داشتید یه آدم با سواد و بدرد بخور مثل مطهرنیا توی سیستم فشلتون داشته باشید. الان هم دارید بهش حمله میکنید چون درز و دوزتون را نمایش داده و حماقت هاتون رو برملا کرده.

توهم زده رو نگفتی تو ذهن دایئ جان یه قدرت فائقه ای در حد خداوند هست که همه چیو در ید قدرتش داره

تو یه اسپیسی میگفت تخصص من آینده پژوهیه. و در آینده (حدود سالش رو هم گفت) رباتها بر انسان حاکم خواهند شد.

من بخاطر قیس علاقه داشتم این برنامه را ببینم اما سطح مطهرنیا آنقدر نازل بود و ریخت و قیافه و آرتیش مو و ریش و سبیل بطرز عجیبی عجیب غریب و واقعا حال بهم زن بود که نتوانستم ادامه دهم، تازه این بی سوادی ولمپنیزم را هم اضافه کن! طفلک قیس قریش و حیف که با این عتیقه روبرو شده!

ببین همه مث چهار تا فالوور پاچهخوار تو نیستن که گوش نداده بیان تایید کنن و به به و چهچه بگنها، میرن گوش میدن و بعد همینو در مورد خودت نتیجهگیری میکنن.
