Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
ليه المصريين ساكتين؟
138,758 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
10 Kommentare

@nadeennashaat ماهم قضوا على الإخوان واتهموهم بالتخطيط لصفقة القرن واخلوا العريش وهجروا أهلها وهدموا بيوتهم تمهيدا لهذه الإبادة

هذا كذاب الإخوان غير مقيدين او مسجونين فى تركيا وسوريا لماذا لم يتحركوا لماذا مصر فقط التى يجب أن تتحرك محاولة شيطنة مصر من الإخوان الفشله الذين يتاجرون بالقضيه الفلسطينيه فقط يستخدمونها للهجوم على مصر فى حين تدين لهم دولتين سوريا محتله من الصهاينه وتركيا بجيشها فى سوريا

أجري ألعب يا عبيط من هنا

٣٠ يونيو كانت لحظة مؤسسة للعجز والخيانة في مصر

السيسي وأجهزته الأمنية للأسف بيلعبوها صح اي شخص يقدر يجمع الناس وينظمهم بيتضرب سواء إسلامي أو لا من أول الإخوان مروراً بأبو الفتوح وأبو إسماعيل وعلاء عبد الفتاح وأخيراً احمد الطنطاوي،اي شخص فيه شبهة انه يبقي قيادة الناس تتجمع حواليها بيتضرب ده غير تحويل الاحزاب لأندية اجتماعية

مين قالك أن احنا ساكتين احنا محبوسين فى. سجن كبير

صعبة البلد اللى حبست ولادها تقوم لنجدة ناس تانيين

منذ السابع من أكتوبر/تشرين الأول، التزمت أغلب الدول العربية الصمت تجاه فلسطين، أو الأسوأ من ذلك، دعمت إسرائيل. لن تبقى هذه الدمى في أيدي البشرية. إذا تعاونا نحن المسلمين واتحدنا في عقائدنا فلن تتمكن القوى العدوانية والظالمة من مهاجمة العالم الإسلامي أو فرض سيطرتها عليه وتشويهه.

مصر انتهت من 13 سنة مصر محتلة

والله يااستاذ هشام المصريين حصلهم حاجة غريبة بقوا بارديين مفيش اي معارضة نهائية علي الارض

