Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
ما ملت کدام حسینایم؟ #یاحسین
46,199 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

همونو گاییدم

حد تو رثا نیست ، عزای تو حماسه ست ای کاسته شأن تو از این معرکه گیران

فکر کنم باید گذشته را به گذشتگان بخشید، تاریخ ایران پراز تحریف است و داستان.

ایول بگو ماملت نذری و ریای حسینیم وتمام

@hadimehrane1 ما ملت کوروش کبیریم.

چه کسی گفته که ما ملت حسین بوده یا هستیم ؟! برچینید این سیاست شاه اسماعیل صفوی را ! ما مردم اهورا مزدا و کوروش و داریوش و فردوسی هستیم و بس ! ...

. وقتی قاسمنا علیهالنور و رحمة فرمود: #ما_ملت_امام_حسینیم خود صد مثنوی درد ناگفتنی در سینه داشت آری، ما ملت کدام حسینیم که از هر جناح و تفکری دکان زدند به نامش؟ کاش هر مسئولی هر روز قبل از نشستن پشت میزش، گوش کند با دقت این شعر را... آفرین شاعر، آفرین ناصر

that's interesting, but what do you think of this?

آنها تعدادی بسیار کم از،ملت حسین الله کرم ها هستن

ما ملت امام سجادیم.

حسین تنگه بند
