Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
من از وسط باز شدم😭
228,384 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

ARASHK mvor 1 Jahr
من کاری با وضع ظاهرش ندارم ولی لعنتی چه لذتی میبره از این رقص، حال خوبش به آدم منتقل میشه حتا اگه شکلش دوست نداشته باشی. من که رقصیدن بلد نیستم داشتم کت و کولم نینای نای میکردم 😅😂

DamDamvor 1 Jahr
اینو هستم🍻👌

Amervor 1 Jahr
ای کاش یارو برنمیگشت تازه داشتم با خودممیگفتم چه قر نازی میده که ریش و پشمش رو دیدم

DamDamvor 1 Jahr
😂😭

Dovor 1 Jahr
بچه های خوب نیویورک در برنامه حمید شبخیز:

DamDamvor 1 Jahr
کثافت 😂😭😂😭، خوب گفتی 😂👌

Arash Forouharvor 1 Jahr
دچار شرم نيابتى شدم🥴🤮

👑Elishan👑vor 1 Jahr
خاک بسرم داریوش چی میخواست اون وسط ؟😐

DamDamvor 1 Jahr
تو چی دیدی 😂

شوکران🍷vor 1 Jahr
اوه چقدر قشنگ میرقصه کاش منم مثل این میرقصیدم 😭

DamDamvor 1 Jahr
موافقم، استایلش خوبه👌
