Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
من استديو ما بعد الكلاسيكو
89,515 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 11

khalid1 год назад
الاستديو يديره اصحاب ميول صوتك خفظوه بالكاد نسمعه المذيع ما اعطاك فىصه مبروك ياكبتن

محمد1 год назад
كبتن في 4 ركلات جزاء للبرشا او 3 او 2 ليه الحكم تبع الفار كان اعمى ليه ياريت تحكو بالاستديو عنهم ياريت

Solar Heavy1 год назад
got a min for a new song?

ماجدونا1 год назад
برشلونة فقد ليفا اليوم؟

Nasser Faraj1 год назад
تقدير للاعب لا يمتلك روح رياضية وخاسر سيء عجب!

Muhamed essam1 год назад
يا كابتن احمد لازم تحط ف العقد بتاعك انك لما تتكلم محدش يقاطعك ... انا طول الاستوديو قاعد مضايقلك

Mr Nex1 год назад
زملكاوي جميل يا أحمد

MOHAMMAD +70🥈 الزعيم العالمي1 год назад
مبروك يا كابتن احمد ❤️💙

ابو نورة1 год назад
مبروك مبروك مهندس احمد تستاهل ❤️💙

MAHMOOD1 год назад
مين عنده لقطات من المباراة وقت تشغيل اغنية viva la vida

Hussien Salem1 год назад
عفيفي المبدع 👏❤️


