Loading video...
Video Failed to Load
من دیگه nmt
125,829 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

کلا FBI با عباس و معصوم یه خط ویژه داره و باهم پیامک بازی میکنن. البته تفاوت عباس با معصوم اینه که عباس ناوهواپیمابر و نیروی ضربت و ارتش گسترده روی زمین جنگ داره و معصومه نداره. روی کاغذ، عباس رییسجمهوره تا ببینیم سیستانی به جوانمردی چی میگه.

این از اون دسته از آدماس که اعتقاد داره هرچی دروغ بزرگتر باشه قابل پذیرش تره ، فقط نمیدونه این مورد همه جا و در مورد همه چیز کار نمیکنه :))

ایشون باید بمونه تا آخر انقلاب ما رو خندان و خوشحال کنه ایشون میتونه در آینده ی دلقک دربار باشه😅

قطعأ ایشون میتونستن جلوی این حملات را بگیرند ولی اف بی آی نزاشت

اصرار میکنن برنج خیس کردن نباید بری خونه عاباس آقا😂😂😂😂😂😂😂😂

علی حمید تو بیا bkhrsh مستندساز مزدور خامنهای که هنوزم مستندهای روایت فتحش از رسانههای رژیم در حال پخشه، از طرف اطلاعات سپاه دستور میگیره تا بهطور سازمانیافته و هماهنگ با سایبریهای رژیم امیر فخرآور رو تخریب کنن. چرا؟ چون میدونن دشمن اصلی رژیم و مزدورهاش کسی نیست جز فخرآور

تو چقد تنگ بودی حمید nmt چه سمی بود دیگه؟ مرد حسابی سنی ازت گذشته

اینکه پای دروغات وایستی، تا تهش بری تحسین برانگیزه!

علی حمید قاسم چک، فلسطین چک مثبت, فیلمساز بیت رهبری طرفدار سلطنت شده این زیرم همه طرفدارهای رضا پهلوی هستن. انسجامِ منسجم 🔗

ای تو #عباس_جفرسون که چه مایه خَفَنی! ما ندیدیم بدوران چو تو خر در چمنی ! 😂 همینجوری یهویی
Related Videos
Sensitive content
این دیگه چه سمی بود من دیدم ؟😐😐🤌😐
Mint🌿
129,399 views • 1 year ago
