Загрузка видео...
Не удалось загрузить видео
من نظری ندارم… ما هیچ ما نگاه!
44,350 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)
Комментарии: 9

عمیقا امیدوارم منفعتی در میان باشد، وگرنه این حجم از بلاهت و دوری از واقعیت، واقعا نگرانکننده است

من هم معتقدم هنوز دلار بخاطر جنگ افزایش نیافته است

خوشحالم گند تک تکشون داره در میاد.

اینکه همچین خلوچلهایی هنوز حرف میزنن و لال نمیشن معجزهست، معجزهی اعتماد بهنفسه یا رانت رو نمیدونم، فقط میدونم مرتبطه به وقاحتِ حداکثری.

استاد هم خايه مال شد رفت 🤦♂️

افزایش نرخ ارز ربطی به جنگ نداره. جنگ داخلی در سوریه، افغانستان و عراق و جنگ تمام عیار اسرائیل در هفت جبهه موجب جهش ارز در این کشورها نشد. کیبرد فرزین رو ازش بگیرید جهش نرخ ارز متوقف خواهد شد.

نمردیم و معجزه اقتصادی رو هم در زمان حکومت امام زمان دیدیم ۱ دلار ۷۱۰٫۰۰۰ریال ۱ ریال ۰/۰۰۰٬۰۰۱٫۴۱ دلار واسه خودش شت کوینی هم هستا ولی صفر کم نمیکنه زیاد میکنه 🤨

به خدا خنگی این روشنفکرنماهای جمهوری اسلامی اصلن نامحسوس و پنهان نیست! نمیدونم چرا اینا اینقدر معروف شدن!!! 😅

والا ده درصد نبوده و ٢٠ درصد بوده بعدم خب كاش آستان رو ميگفت از كجا به بعد ديگه يعني بده
