Загрузка видео...

Не удалось загрузить видео

На главную

من نظری ندارم… ما هیچ ما نگاه!

44,350 просмотров • 1 год назад •via X (Twitter)

Комментарии: 9

Фото профиля Saeed Paydarfard
Saeed Paydarfard1 год назад

عمیقا امیدوارم منفعتی در میان باشد، وگرنه این حجم از بلاهت و دوری از واقعیت، واقعا نگران‌کننده است

Фото профиля Arthur Hovsepian
Arthur Hovsepian1 год назад

من هم معتقدم هنوز دلار بخاطر جنگ افزایش نیافته است

Фото профиля Kia Van Kojour | حسین کیا
Kia Van Kojour | حسین کیا1 год назад

خوشحالم گند تک تکشون داره در میاد.

Фото профиля پدرام عمل صالح
پدرام عمل صالح1 год назад

اینکه همچین خل‌و‌چل‌هایی هنوز حرف می‌زنن و لال نمی‌شن معجزه‌ست، معجزه‌ی اعتماد به‌نفسه یا رانت رو نمی‌دونم، فقط می‌دونم مرتبطه به وقاحتِ حداکثری.

Фото профиля سينا سرمدى
سينا سرمدى1 год назад

استاد هم خايه مال شد رفت 🤦‍♂️

Фото профиля ریچارد فاینمن
ریچارد فاینمن1 год назад

افزایش نرخ ارز ربطی به جنگ نداره. جنگ داخلی در سوریه، افغانستان و عراق و جنگ تمام عیار اسرائیل در هفت جبهه موجب جهش ارز در این کشورها نشد. کیبرد فرزین رو ازش بگیرید جهش نرخ ارز متوقف خواهد شد.

Фото профиля Alizaxsh
Alizaxsh1 год назад

نمردیم و معجزه اقتصادی رو هم در زمان حکومت امام زمان دیدیم ۱ دلار ۷۱۰٫۰۰۰ریال ۱ ریال ۰/۰۰۰٬۰۰۱٫۴۱ دلار واسه خودش شت کوینی هم هستا ولی صفر کم نمیکنه زیاد میکنه 🤨

Фото профиля fereshteh
fereshteh1 год назад

به خدا خنگی این روشنفکرنماهای جمهوری اسلامی اصلن نامحسوس و پنهان نیست! نمیدونم چرا اینا اینقدر معروف شدن!!! 😅

Фото профиля ju A Name
ju A Name1 год назад

والا ده درصد نبوده و ٢٠ درصد بوده بعدم خب كاش آستان رو ميگفت از كجا به بعد ديگه يعني بده

Похожие видео