正在加载视频...
视频加载失败
من واسش اشک ریختم
10 条评论

paniz1 年前
😧🥺😭😭😭بمیرم برات دختر قلبم تیکه پاره شد روزی هزار بار لعنت به باعث و بانیش

ابول لُرِ1 年前
@rahimkhanii کیرم تو باعثش💔💔

مامان پلها🌁🌉1 年前
آیا پناهی نداشت؟ مثلا خود شما داییش بودین نمیتونسید کمکش کنید؟ راهی نبود؟😢

ملیکا1 年前
خودکشی قشنگ داریم:)

ابول لُرِ1 年前
💔

معصوم بازگیر🦋🩵1 年前
وای خدای من لعنت به سنت غلط که دخترا رو قربانی میکنه الهی روحش شاد دختر بی گناه

🍷♪ᴅᴇʟɪ ɴᴇᴠᴇꜱʜᴛ♪🍷1 年前
و در آخر، همهی پدرو مادران قدیسه نیستند :)

call me عسلچه🎀1 年前
خودکشیِ قشنگ:))))))

ابول لُرِ1 年前
💔

Thursday's Child⁷1 年前
کیر تو این مملکت کیری خدایا بسه دیگه خسته شدم
