正在加载视频...
视频加载失败
مگه همه اینطوری نیستن ؟!!
12 条评论

🇱🇧☫إبنة الحیدر(بشرےٰ)1 年前
تازه نیازی به تغییر حالت پلک هم نیست. فوکوس عدسی رو تغییر میدیم بدون هیچ تغییر ظاهری ای. نمیدونم چرا براشون انقد عجیبه😂

| عَـــلامـَــتـــ |1 年前
پشمام من فک مردم همه همینن :/

Solar Heavy1 年前
- Come Around

vesper1 年前
من بعضی وقتا گیر میکنم نمیتونم برگردم دیدم رو صاف کنم😂😂😂

| عَـــلامـَــتـــ |1 年前
عجیبه 😐

علی مهدی زاده1 年前
من عینکمو بردارم تار میشه، این حسابه؟

| عَـــلامـَــتـــ |1 年前
نخیر

Dori jan1 年前
خب همه اینجورین

| عَـــلامـَــتـــ |1 年前
بعضیا نیستن انگار

ქეთევან1 年前
چشم سوم رو چی همه دارند ؟

صاده1 年前
از فوکوس اتوماتیک میزنی رو فوکوس دستی 😂

| عَـــلامـَــتـــ |1 年前
😂😂😂
