Loading video...
Video Failed to Load
نظر شما در مورد برابری چیه؟
106,138 views • 2 years ago •via X (Twitter)
10 Comments

برابری یک دروغ و فریبه. حتی می خوای ازدواج کنی باید از هر نظر چه مالی چه قد و قیافه و ... باید از زن بالاتر باشی، همه ی هزینه ها رو بدی و مهریه هم بدی، تازه میگن زندگی مشترک و همسر. کجاش مشترکه؟ کجاش یکسانه؟

دقیقا

برابری توی همه کارها برابری باید باشه کسی نگفته فقط تو کار های مدیریتی شما تو این ویدیو بیسیک های امنیت یک کارگاه ساختمونی رو رعایت نمیکنی و میای میگی زنان تواین شرایط کار نمیکنن این اشتباهه به نظرم جای نظریه پردازی اگه مسئول یا ناظر این کارگاه هستید این ویدیو رو برای hse بگیرید

اوکی ما بد، شما چند تا خانم رفتگر و کارگر معدن با ایمنی سراغ داری؟

برابری یعنی همه فرصت برابر داشتند و بر اساس شایستگی انتخاب بشن و امتیازات برابر داشته باشند یعنی اگه یه خانمی علاقه داشت تو این فضا کار کنه بتونه و همونقدر شانس داشته باشه یه آقا داره

مساله برابری در شرایط مساوی هست یعنی وقتی دوتا مهندس مثلا معمار میاد اونجا یکی خانوم یکی آقا بر اساس تواناییها و سابقه و ... اون شخص انتخاب بشه نه سریعا آقا رو استخدام کنن

الان که کارفرماها با پلنگا کار میکنن

اگه خانومی اینطور ک شما میگی فک کنه قاعدتا مثل خود شما نفهم، اونی ک شما فقط اسمشو شنیدی ب معنی برابری حقوق فردی و اجتماعی و بستر های رشد برای همه افراد جامعه است مثلا ب اظرافت نگاه کنی میبنی قوانین قضایی کشورت برابر نیست از ارث و شاهدی تا اجازه پدر یا شوهر برا کار و خروج از کشور

چی شد به خودت اجازه دادی به من توهین کنی؟

برابری هیچ وقت وجود نداشته و نمیتواند وجود داشته باشد، فمنیسم تنها به دنبال مزایای برابری است اما به اندازه اون مسئولیت نمیپذیرد. زن و مرد برابر نیستند
Related Videos
Sensitive content
نظر شما چیه ؟
جعو استور
58,230 views • 1 year ago
Sensitive content
نظر شما چیه؟🥱
khodespidh
18,696 views • 1 year ago
