Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
همیشه به شادی
21,981 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)
7 Yorum

کاهش پیدا نکرده، حداقل برای من به صفر رسیده مواجهه با اکانت های جدایی طلب. البته از طرفی اکانت های کس شعر نویس و عکس خرداد و تیر پست کن و عشقم فلان و اینا زیاد شده دقیقا تغییر فاز دادن

این یکی رو کار درستی میکنن. چه بلایی انگلیس سر ایران آورده.

هرچی فساد و جدایی هست از گور آخوندها بلند میشه

باتوجه به نابودی مقر ۸۲۰۰ اسراییل با یک عدد موشک ارزان قیمت ولی مخرب ایران، ممکنه اکانتهای اونها بوده باشه.

@Elsehuesid نزدیک به پایان این ویدیو آن حرامزاده ی کثافت عرزشی یکی از زیباترین آهنگ های میهنی مان را به لجنِ صدای اسلامزده ی خود کشانده. اگر ایرانمان را بزودی پس نگیریم، دیگر هیچ چیزی به نام وطن باقی نمی ماند که نجات دهیم. #مرگ_بر_خامنه_ای_جنايتكار_و_مزدورانش #جاویدشاه #KingRezaPahlavi

آفرین همچنین پانفارسها 👌🏻

دستش درد نکنه هر چی سر انگلیسی ها بیاد حقشونه
